Ik heb hem al eens aangehaald maar nu is hij echt verkrijgbaar. Er staat ook een onderwerp over op horloge.info.
Na het zien van dit filmpje wordt ik er toch wel erg opgewonden van terwijl het geen eens een handwinder is. Het is een quartz maar wat voor één?!
Als je dit niet kunt waarderen en uitsluitend voor automatische uurwerken gaat snap ik je gewoon niet.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=pAk1MWxqeJE[/video]
Het Precidrive uurwerk heeft een afwijking van 10 seconden per jaar!
Mooi horloge!
Jammer genoeg (weer) geassocieerd met motor/autosport. Dat vind ik eigenlijk altijd een afknapper.
Maar toch! Wel gaaf!
Heel mooi horloge ja! En dat het een quartz zou voor mij niet zo’n probleem zijn. Lekker handig en mooi op tijd
Certina heeft een hele history met auto/motorsport, dus niet vreemd…toch?
Ik vind hem geweldig, maar ben al 20 jaar Certina fan…
Windhund Schreef:
Mooi horloge!
Jammer genoeg (weer) geassocieerd met
motor/autosport. Dat vind ik eigenlijk altijd een
afknapper.Maar toch! Wel gaaf!
Waarom is dat een afknapper voor je? Certina hoort nu eenmaal bij de motor/autosport. Ze zijn jarenlang sponsor. Hetzelfde geldt voor Tag Heuer.
Mooi horloge… PUNT!.. 
Certina is inderdaad actief bezig in de auto en motor sport… Rolex zie je bij tennis… ik ben hier nog nooit bij een Kaatswedstrijd geweest… mogelijk staan daar borden van CVDK om het veld? (
ik heb lang geleden een Certina gekocht… en em meteen weggeven… verjaarskado voor mijn vader… 
Super (tu)
Inderdaad geen reden om op af te knappen toch? Een chrono is toch om tijden te meten? Maar in dat geval zou de link ook schaaksport of een sumo worstelen kunnen zijn. Zou mij geen moer uitmaken, gaat toch om 't klokkie zelf? En deze is prachtig!
Wat een gaaf ding!
vwb de motorsport heb ik er weinig mee, maar vind het niet erg. Wel vervelend als het op de wijzerplaat staat, dus alle “formule 1” dials van TH vallen bij mij af. Ik wil het nl niet elke keer “zien”…
650 is oke prijs!
Wat een geniale chronigraaf met die dubbele wijzer, een woord.
ander woord
Hebben, hebben, hebben.
Sorry, 3x
frenk Schreef:
650 is oke prijs!
De limited edition 125th anniversary is iets duurder. Maar ook erg mooi.
Die is nog mooier! wowi!
Heel erg mooi die laatste!
frenk Schreef:
Wel vervelend als het op de
wijzerplaat staat, dus alle “formule 1” dials van
TH vallen bij mij af. Ik wil het nl niet elke keer
"zien"…
Ik heb helemaal niets met de auto/motorsport, maar als het niet op het horloge zelf voorkomt dan kan het horloge zelf natuurlijk prima. Oh ja, van zo’n fc Barcelona seiko krijg ik ook de bibbers, maar ja, ieder zijn smaak…
Toch?