Certina ds2 ph1000 vintage

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Een waar icoon uit de jaren 70 wat de bijnaam “the vulcano” had. Het is een ontzettend gaaf horloge met een bouwkwaliteit waar je u tegen zegt. Met zijn prachtige fel gele wijzerplaat en oranje accenten een lust voor het oog :slight_smile: De kers op de taart is natuurlijk de in top staat verkerende bakeliet bezel :slight_smile:

De reissue is gaaf maar dit is toch wel echt the real deal :sunglasses:

De conditie van het horloge is erg goed zowel qua kast en wijzerplaat en uurwerk technisch. Het horloge mag weg omdat ik deze dubbel heb (ja ik heb een probleem :rofl:)

Merk en model: Certina ds2 ph1000
Diameter: 44mm (draagt kleiner, wel hoog)
Leeftijd: begin jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Ergens in 2023
Factuur en/of certificaat: watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer strakke conditie en volledig origineel :sunglasses:
Soort uurwerk en kaliber: certina calibre 25-651
Vraagprijs: €2500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes