Certina only

CERTINA DS 1 automatic. Referentie C0064071608800, ETA 2824-2 uurwerk, doorsnede 39mm, lugs 21mm. Op de originele Certina croco-band met vlindersluiting.

12 likes

Ziet er goed uit !

1 like

Thanks. Ik begin Certina steeds meer te waarderen.

2 likes

Me too.

7 likes

Me three. :wink:

Da’s een mooie, trouwens! Is die incoming?

Nee deze Himalaya uitvoering heb ik in bezit.
Er is eentje in de blauwe gedeelte aangeboden. :+1:

4 likes

Mooie deal voor een prachtig horloge Jesus. Heb je al reclame gemaakt voor die goede man? Voor die prijs wil ik de Himalaya ook aan de collectie voegen.

1 like

6 likes

Wijsheid komt met de jaren (grapje). Certina brengt betaalbare en degelijke horloges. Ik draag mijn ds-1 automatic al vele jaren met veel plezier.

2 likes

Ook ik kan hier nu fraaie plaatjes posten na m’n recentste aankoop :+1:

15 likes

op staal, band overgenomen van @Lieuwedv maakt het wel af vindt ik persoonlijk :ok_hand:

15 likes

Geweldig horloge maar mag binnenkort waarschijnlijk alweer naar een ander nest :slight_smile:

5 likes

Staat hem goed! Is de band periode correct en Certina? Gaaf setje dan, en erg mooie kleur wijzerplaat!!

2 likes

Klopt inderdaad, de band is orgineel Certina een hele tijd naar opzoek geweest en zal je net zien, volgende week komt er als alles goed gaat een rode ds2 met stalen band binnen.
Begint het zowaar op een collectie te lijken :grin:

3 likes

Ha, heb jij die rode die hier op Hf te koop stond gekocht? Mooi ding, heb hem een tijd geleden irl gezien, is dan een top aanwinst!

1 like

Nee, degene die binnen moet komen heb ik van het uhrforum, ben benieuwd!

1 like

Ben dan benieuwd naar de foto’s! Ben zelf fan van vintage Certina, maar jaren 70 heb ik enkel deze twee.

Flink gebruikt beiden, maar zijn dan ook echte toolwatches!

9 likes

Die zijn mooi man!
En ze mogen wel wat geleefd zijn dat hoort erbij :ok_hand:
Ik heb er ook nog eentje met lichte wijzerplaat daarvan is de kast nog heel erg netjes maar verder hebben ze allemaal wel iets…

1 like

Dank!

Ik kocht in het verleden regelmatig wat, nu al tijden niet meer omdat ik ze te duur vind worden. Maar heb een Certina collectie van een stuk of 20, meest jaren 50/60, dus heb er voldoende om te dragen!

2 likes

Het rijst wel steeds meer de pan uit ja maar af en toe een leuke kleur erbij als het budget het toe laat😁