Certina only

Misschien eens een keer een foto van een ander horloge posten?!

Blijft een knaller! :star_struck::ok_hand::partying_face:

1 like

Vrij lastig in een Certina only topic als je slechts één Certina bezit…

6 likes

Wat dacht je van een andere Certina?!

image

4 likes

Mijn Certina … :heart_decoration:
Afbeeldingen van service staan in een ander gedeelte (Vintage Horlogeforum) maar moet hier ook even bekeken worden vind ik :slightly_smiling_face:

1 like

16 likes

Terug van service :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

De leren band vanwege het zomerse weer (??) vervangen door een 2 delige NATO

3 likes

Ik mag eindelijk meedoen hier!

21 likes

Feli​:+1::wink:

Ik ben benieuwd, of PostNL een beetje rap is met het bezorgen van deze uit het blauw:

14 likes

Yes, de Waterking mogen ontvangen uit het blauw. Erg leuk horloge, ik ben er blij mee:

11 likes

Deze vandaag mogen ontvangen mijn allereerste argonaut, had ik slechter kunnen treffen maar ziet er nog netjes uit, wel toe aan service.

17 likes

Gefeliciteerd. Voor alles is er een eerste keer :wink:

Gefeliciteerd met deze beauty hoor!

2 likes

De Certina ‘Rolex Explorer’ danwel ‘Tudor Ranger’. Dit model was geïntroduceerd in 2014 - ver voor de Ranger dus.

9 likes

Leuk hoor. Mijn favoriete Certina model. Een beurtje en een mooi bandje zal het goed doen.

1 like

Inderdaad erg leuk en draagbaar! Tzt maar eens kijken of deze ingeruild kan worden voor een groen exemplaar, leuk voor naast m’n groene ds2 :grin::+1:

1 like

Mijn smaak is nog steeds aan verandering onderhevig. Nooit gedacht dat ik vintage leuk zou gaan vinden, maar sinds ik een oude Pontiac van mijn pa kreeg zie ik de lol ervan.

Ook nooit gedacht dat ik alligator leuk zou vinden, maar sinds ik deze Waterking van @vouwfietser heb overgenomen, kan het eigenlijk niet anders:

Ik hoop dat de alligator een fijn leven heeft gehad.

16 likes

15 likes