De uurmarkeringen van cirkels en wigvormige markeringen, met een datumvenster op 6 uur vind ik het zeer geslaagd ! Met een waterdichtheid van 30Bar krijg je zoveel terug voor je geld.
Daar ben ik het mee eens, hele mooie specs, normaal formaat, licht in gewicht en met quartz een makkelijke grab and go.
Wel jammer dat alleen die blauwe in titanium is. Beetje rare keuze.
Inmiddels paar weekjes om de pols. Maar zeker geslaagd! Ideale grab and go horloge voor op het werk!
Ook erg lekker dat de stalen band is voorzien van quick release. Supersnelle wissel als je je rubberen bandje of nato ook met quick release hebt!
Nice!
Wat een topper is dit toch.
Zo jammer dat ik hem te groot vond voor mijn polsen, terwijl ik toch bijna 19cm polsen heb…
Oei, en ik draag hem met polsen van 17,5cm. Al ben ik op termijn hem ook wat te groot beginnen vinden, draag hem niet meer al te veel helaas.
Mocht je hem willen ruilen tegen een PRX en een Tsuyosa die ik beide in het blauw heb staan: Hoor het wel.
De ETA Quartz uit de Swatch paraplu heb ik vaker wel, dan niet gehad dat ze net naast de indices tikten. Als het quartz is wat ik koop, wat het steeds vaker is voor mij, dan shop ik voornamelijk nog bij de Japanse merken.
Oh, dat had ik bij Certina niet verwacht (tot nu toe nog alleen automaten van Certina gehad)…
Dit moet ik helaas beamen…