Geen probleem
Als ik kan helpen hoor ik het wel.
Lowieke.
Geen probleem
Als ik kan helpen hoor ik het wel.
Lowieke.
Zou wel interessant zijn als ze dit doortrekken naar andere DS-modellen.
Wat voor strap heb je erop zitten? Zit ook te denken aan een zwarte band voor wanneer de mesh even beu ben!
Is dat de originele certina mesh band?
Ja
Nice
Watchgecko Tropic van Zulu Diver
Aanrader!
https://www.watchgecko.com/vintage-tropical-style-rubber-watch-strap-by-zuludiver
Oow dank je, ga ik zeker naar kijken!
Mooi!
Helaas werkt de sub dial van de 1/10th of a second niet meer. Chrono en horloge werkt verder perfect. Ondanks dat ik de chronograph amper gebruik, stoor ik me er aan.
Mijn horlogemaker kan het uurwerk niet demonteren, en dus enkel het uurwerk compleet vervangen voor 139 euro. Dit is het horloge niet meer waard. Heeft iemand wellicht de tip om dit euvel op te lossen of herkent iemand het probleem?
Heel gaaf.
Prachtige kleur wijzerplaat👌
Heb je deze toevallig een tijdje geleden via MP gekocht, zo ja dan is dit mijn oude . Ik heb bij ‘mijn’ juwelier een keer geïnformeerd en hij stelde voor om in eerste instantie te proberen om het wijzertje op 12 uur te zetten. Hoe hij dit wilde doen weet ik helaas niet (meer).
Klopt! Mooi ding. Ben er verder echt blij mee. Hoopte dat het eenvoudig te fixen was en misschien is dat ook wel zo.
Mogelijk dat je het hier mee oplost:
Mooie Certina, unieke wijzerplaat!
Bedankt voor het meedenken. Helaas reageert het betreffende wijzertje nergens meer op…