Certina only

Haha, goed bezig :+1:.

1 like

Die snelverstelling is goud. Ik heb de niet titanium gehad en is super. verstelbaar aan de pols. In de zomer bijna een must

1 like

6 likes

Deze vind ik ook fraai. Maar geen quick adjust… en slechts 20 bar waterdichtheid, da’s natuurlijk ook behelpen :joy:

Met z’n 41 mm. iets meer bescheiden, maar daar is het model wel naar.

7 likes

Ter ere van wie of wat is deze?

image

Ik heb alleen de DS-3 nog nodig.

11 likes

Nodig? :grin:

2 likes

9 likes

10 likes

6 likes

sorry zie nu deze reactie pas. Deze is ter ere van Biland waltisperg. Google toont meer. Mij ging t gewoon om de 7750 chronograaf.

1 like

9 likes

Certina heeft recentelijk 43mm divers uitgebracht met een keramische bezel. Ik hoop dat ze ook de 38mm uitvoering gaan releasen met een keramische bezel. Dat zou voor mij meteen een must-buy worden.

9 likes

14 likes

9 likes

Met nieuwe band van Strapcode :grinning:

15 likes

Vind de nieuwe DS-2 reissue wel heel geslaagd. Qua looks, dan in ieder geval.
Alleen jammer dat ie 40mm en niet bijvoorbeeld 38mm. Dat laatste vind ik dan weer beter bij de hele vintage vibe van dit model passen.

Verder wel fijne moderne en praktische specs, zoals: leuk bol saffier glaasje en saffier see-thru achterkant, schroefkroon (ja, zeggen ze echt!), 200m WR en 80 uur PR. Daar heb je dan op zich wel weer wat aan, vind ik dan.

Leuk filmpje over de nieuwe DS-2 Powermatic.
https://www.youtube.com/watch?v=d7oxkdjbUFI

12 likes

Vind hem ook heel erg geslaagd. Look, specs en prijs zijn goed voor elkaar.

Lug-to-lug is ie 46 mm. Ondanks die 40mm doorsnede zit ie compact op de pols.

2 likes

Ben wel benieuwd. Hoop dat de Certina AD bij mij in de buurt 'm krijgt.

1 like

Leuk hoor, Certina is lekker bezig zijn Heritage te herontdekken en her uit te brengen. Geef zelf toch de voorkeur aan de originele oudjes, alhoewel ik de ph 200 ook heb en met veel plezier draag.

4 likes