Certina only

:ok_hand:

prachtige klassieker met een mooi verhaal.

Een oudje.

18 likes

Ja inderdaad. En de advertentie van Fa. van Putten & Vroon was geplaatst in de Breskensche Courant 7 februari 1934 volgens “Krantenbank Zeeland”. Als je 25 jaar aftrekt van het bouwjaar van het horloge en 1 jaar erbij optelt, omdat het waarschijnlijk later is verkocht, dat kom je uit op jaar 1932. Ik denk dat het gouden horloge van de eigenaar of mede-eigenaar van het bedrijf is geweest. Ook opmerkelijk is het telefoon nummer 32 in die tijd !!

2 likes

Gaaf !

1 like

Vandaag deze

10 likes

11 likes

11 likes

Ik mag me sinds vandaag ook hier begeven…

Met quick adjust clasp, dat zouden alle vouwsluitingen moeten hebben. Maar ook titanium kast en band, 30 bar waterdichtheid, Chronometer… Volgens mij heb ik een goede keuze gemaakt.

15 likes

Zeker een goede keus, mooie klok zeg :ok_hand:

1 like

Als je ervan geniet heb je een goede keus gemaakt en dat zit niet altijd in de eigenschappen :wink:
Mooie klok, enjoy!

1 like

Mooi! Wat is het formaat?

1 like

10 likes

Middagwissel

15 likes

Zeker waar, maar die eigenschappen dragen eraan bij :+1:

Thnx!

Een fijne 43 mm. Wat mij betreft een mooie maat. Mijn Hydroconquest is 41 mm en dat is prima, maar nèt aan. Zeker een duiker hoeft niet zo iel wat mij betreft. Maar dat is natuurlijk een smaak dingetje, maar ook gerelateerd aan je polsomtrek en -vorm.

Zelfs op foto, niet overbemeten toch?

7 likes

Cool met die blauwe plaat!

1 like

Nee zeker niet! Ook blij met dat antwoord, want 38mm is voor mijn 20cm pols veel te klein. Aan de andere kant niet blij met het antwoord, want nu staat er weer een horloge op m’n lijstje… :rofl:

1 like

Haha, er moet toch altijd iets op het lijstje staan, anders zijn we uitgespeeld :flushed:

Ik moet wennen aan de kleur, al oogt het wel warm. En aan het gewicht. Of het ontbreken ervan… hij weegt niks. In eerste instantie voelde dat een beetje cheap aan, maar eenmaal om de pols, merk je er niks van. Maar dan ook helemaal niks :joy:.

Die quick adjust… dat is wel goud. Lijkt me een heerlijk vakantiehorloge.

1 like

Ben al aan het Googlen… Bedankt hè… Haha

1 like