X-post maar ik ben er blij mee @Rovr
Die DS Action diver blijft een mooi ding! Hoeveel clicks heeft de bezel?
EDIT: ben er net achter. 120
Gave combi. Weer even shoppen voor mijn ds
Dit is de 22mm 2 delige -nato- van de forumsponsor
Het is meer oker dan dit plaatje doet vermoeden.
@vintage4all heeft super mooie straps gemaakt maar door mijn fout in een verkeerde maat. Binnenkort maakt hij nieuwe (super tof!) En komen de -foute- 19mm voor een bijdrage aan het goede doel in het blauwe deel te staan
Staan alletwee ook Heel gaaf maar met 2mm te smal geen gezicht.
Maar deze gele die ik eigenlijk als overbrugging kocht zou t nog wel eens even kunnen uithouden
Boefje ben je😂.
Doet ie gewoon .
Ik verwacht volgende week weer aan de slag te kunnen.
Hij is fijn!
Prachtige combi
Zijn er forumleden die de laatste 43mm Action Diver hebben? Ik heb deze ook op het oog als een dagelijks horloge waar ik niet al te zuinig op hoef te zijn en wat tegen een beuk kan, maar er zit niet direct een dealer in de buurt waar ik deze kan bekijken.
Hoe is het powermatic 80.611 uurwerk qua rotorgeluid en voelt het horloge solide?
Ik heb deze. Bedoel je die? Ik gebruik hem vrijwel dagelijks. Trek mij niets aan van de kleine krasjes op het titanium en moest even wennen aan het lichte gewicht, maar draagt heerlijk. Ik merk geen geluid van de rotor of iets dergelijks. Is met mijn 23 jarige Breitling met Valjoux wel anders.
Dat is 'm inderdaad. Goed om te horen dat die geen rotorgeluid heeft want daar stoor ik me vaak echt aan. Ik heb de nieuwe pvd versie op het oog, maar van binnen zal die identiek zijn aan de stalen en titanium versies neem ik aan.
Zou het niet zeker weten, maar denk het wel
Hallo iedereen!
Ik ben nieuw hier en in blijde afwachting van (toch voor mij) mijn eerste premium horloge: Certina DS Action Diver C0326074405100.
Ik zie dat deze een bandbreedte heeft van 21mm en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met het fitten van een standaard NATO band van 20 of 22mm?
Alvast bedankt!
- Beau
Alsnog welkom bij de club Beau.
Ah, dat is de Ti-versie, toch? Nice! Congrats en welkom!
Ik denk dat een 22mm wel zou moeten passen. 20mm laat een gap over. Dat staat niet mooi. Of misschien toch op zoek naar een 21mm nato. Ik heb, jaren geleden, ook na lang zoeken een 19mm voor een vintage duikertje gevonden. Dus ze zijn er wel. Succes en geniet van je nieuwe aanwinst! En post vooral wat foto’s!