Certina only

Zou je deze kunnen volgooien met olie?
Kan niet met een automaat hè… zou denk ik erg mooi kunnen zijn met die bolling🙌🏻

1 like

Even ingezoomd en dan zie je het wel.

Mooi ding, sowieso!

1 like

Heerlijk bol glaasje!

1 like

Nog steeds blij met de DS-1 Himalaya in goudkleur!

14 likes

En niet te vergeten de mooiste open caseback met speciale rotor! :+1:

1 like

19 likes

13 likes

Duurde even maar zodra je met deze het juiste kleurspectrum door hebt pakt ie een hoop banden goed!

12 likes

Als Certina dit nou wat vaker deed! Ik ben gek op glazen casebacks.

7 likes

Dat okergeel is toch een heerlijke combi. Bedankt voor de inspiratie :+1:

10 likes

Top leuk dat het andersom ook werkt; het is niet voor het eerst dat een van jou postjes aanleiding geweest is om een horloge te kopen:)

Weinig tijd van de week maar alvast even een paar quick and dity plaatjes waar ik qua leren banden (meer herfst achtig ipv zomer) op ben uitgekomen:)

7 likes

Het forum is sowieso een ramp voor de portemonnee :sweat_smile:

De rallystrap is ook erg tof. Beetje antraciet/donkergrijs met een mooi gaten patroon :ok_hand:

1 like

Maar welke strap heb jij erop gezet?

1 like

MN strap van Cheapest Nato. Paar besteld, puur om de kleur te checken. Blijkt dat de straps zoals zij ze leveren totaal niet praktisch zijn. De hardware op de bandjes is hetzelfde als bijvoorbeeld de banden van Erika, de wijze van monteren is echter compleet anders.
Gelukkig is mijn vrouw handig met naald en draad. We hebben de straps dus uit elkaar gehaald, hardware verwisseld, en opnieuw in elkaar gezet :sweat_smile:.
Banden zijn nu top.

Zie ook de discussie op Watchuseek

1 like

Die banden zijn idd een uitdaging. Ik heb er eentje na een aantal pogingen op de juiste manier gemonteerd gekregen. Bij mij zit ie ook gelijk op max, terwijl ik geen dikke pols heb

2 likes

Nieuwste aanwinst is hier eindelijk! DS Action Diver Titanium 43mm :star_struck:

28 likes

Veel plezier ervan. Hij gaat je steeds meer bevallen

13 likes

Das ook wel meteen de meest serieus kijkende poes ooit :grin:

1 like

@bman27, een prachtig, vintage-aandoende horloge, deze Certina met

warme teint van kleur. Het gehele horloge stráált, zeer ingetogen, doch

zeer smaakvol ook. Geniet er met volle teugen van, bman27. :wink: