Zou je deze kunnen volgooien met olie?
Kan niet met een automaat hè… zou denk ik erg mooi kunnen zijn met die bolling🙌🏻
Even ingezoomd en dan zie je het wel.
Mooi ding, sowieso!
Heerlijk bol glaasje!
En niet te vergeten de mooiste open caseback met speciale rotor!
Top leuk dat het andersom ook werkt; het is niet voor het eerst dat een van jou postjes aanleiding geweest is om een horloge te kopen:)
Weinig tijd van de week maar alvast even een paar quick and dity plaatjes waar ik qua leren banden (meer herfst achtig ipv zomer) op ben uitgekomen:)
Het forum is sowieso een ramp voor de portemonnee
De rallystrap is ook erg tof. Beetje antraciet/donkergrijs met een mooi gaten patroon
Maar welke strap heb jij erop gezet?
MN strap van Cheapest Nato. Paar besteld, puur om de kleur te checken. Blijkt dat de straps zoals zij ze leveren totaal niet praktisch zijn. De hardware op de bandjes is hetzelfde als bijvoorbeeld de banden van Erika, de wijze van monteren is echter compleet anders.
Gelukkig is mijn vrouw handig met naald en draad. We hebben de straps dus uit elkaar gehaald, hardware verwisseld, en opnieuw in elkaar gezet .
Banden zijn nu top.
Zie ook de discussie op Watchuseek
Die banden zijn idd een uitdaging. Ik heb er eentje na een aantal pogingen op de juiste manier gemonteerd gekregen. Bij mij zit ie ook gelijk op max, terwijl ik geen dikke pols heb
Veel plezier ervan. Hij gaat je steeds meer bevallen
Das ook wel meteen de meest serieus kijkende poes ooit
@bman27, een prachtig, vintage-aandoende horloge, deze Certina met
warme teint van kleur. Het gehele horloge stráált, zeer ingetogen, doch
zeer smaakvol ook. Geniet er met volle teugen van, bman27.