Te koop en te ruil.
Ik draag deze Certina uit begin jaren '70 te weinig. Nog geen jaar geleden volledig onderhouden door Vouwfietser en het glaasje is toen ook vervangen. Komt op een lederen bandje van B&S.
Deze Certina heeft een quickset functie door de urenwijzer van 12 terug naar 9 de draaien en dan weer voorbij de 12. Dan verspringt de datum.
Deze Certina heeft een blauwe linnen wijzerplaat. Het doet mij denken aan denim.
Is te koop, maar een ruil lijkt mij leuker. Een andere vintage horloge bijvoorbeeld. Het liefst geen duiker.
Iets Zwitsers, Frans of Japans. Zolang het horloge naar behoren functioneert is eigenlijk niks in beton gegoten. Qua diameter niet kleiner dan 34mm.
Merk en model: Certina President 5801 183
Diameter: 38mm
Leeftijd: begin jaren '70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): rond november 2024
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: n.o.t.k.
Conditie (krassen, werking etc): december 2024 laten servicen door Vouwfietser. Tevens is er een nieuw glaasje ingezet. Werkt prima. Zie ook de foto’s van de timegrapher app hieronder. Zojuist gemeten na een paar keer opwinden op de rug en buik. Het horloge is niet gepolijst. De leeftijd is zichtbaar op de kast, maar geen diepe butsen en krassen.
Soort uurwerk en kaliber: 25-651
Vraagprijs: €350,- Deze prijs is onderhandelbaar.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.