certina

mooi he… ongedragen maagdelijk mooi en zeldzaam…

Mijn beste,

Ongedragen maagdelijk!!

Daar valt wat aan te doen, toch?? :P:P:P
Gewoon je pols zijn gang laten gaan. En het komt vanzelf goed!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ben niet een certina fan maar deze is wel erg mooi.

Is ie te koop? :wink:

saensgroen Schreef:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-X3SLMAI3.jpg

mooi he… ongedragen maagdelijk mooi en
zeldzaam…

Wanneer is euh… de eerste keer? Of gaat ie als een maagd door het leven
:,-(

we wachten in spanning op je eerste Wrist Shot:D

Heel mooi! Die wilde ik graag hebben maar kon hem nergens vinden.

Mooie klok hoor, en betaalbaar ook, al vind ik deze uitvoering niet terug op de site!

Mede forumers, ik heb hem toevallig op het forum geplaatst omdat iemand zei dat hij er een zocht. Ik zei he, die heb ik toevallig weten te bemachtigen (ongedragen en compleet met alles)

Ik heb hem vorig jaar gekocht ik had nog een spaarpotje. Omdat ik vele klokken bezit is het er niet van gekomen en gewoon omdat ik het ergens zonde vond dat hij beschadigde enz want hij is ZO MOOI…

Het was niet de bedoeling om hem weg te doen maar ik ben nu aan het sparen voor een Bently (breitling) en daar kan deze klok me wel mee helpen als hij de deur uit gaat.

Maar ik pols nu hier en daar over belangstelling. Dus als u belangstelling heeft mag u altijd mailen. En de info is sinds kort inderdaad van de site maar via google is er nog genoeg info te vinden.

Dennis

Its a Certina DS Podium Square Limited Edition. There are 3150 units of these.

C001.517.16.017.00

hier wat info van google…

DS Podium Square Limited Edition
A new chronograph at racing tempo
As partner of the BMW Sauber F1 Team, Certina reaffirms its commitment in the battle for best time.
This involvement finds a new form of expression in the new DS Podium Square, a sport-classical chronograph now arrived to celebrate this collaboration based upon reliability and top precision. The latest technology, a bold nature and tremendous endurance underscore this exquisite design that is at once fluid and modern. This model is produced in a special series limited to 3150 units, a number representing the sum of the race car’s engine displacement and horsepower figures. Each timepiece is supplied with an appropriate written certificate and case, and is marked with its own special edition number.

http://watchluxus.com/brands/certina/sport/ds-podium-square/c001-517-16-017-00