Vandaag in het zonnetje wat zitten sorteren en geloof me, het is hard nodig
Een horlogedoos waar het in past heb ik niet en ga ik hiervoor ook niet aanschaffen. Ik kan dan beter een draaibare vitrine via MP aan gaan schaffen.
Het overgrote deel zijn mechanische, en wat quartz-lcd horloges en een bergje dameshorloges. Door schade en schande wijzer geworden koop ik die laatste dan ook maar niet meer.
Om een indruk te geven;
Zou mij eega toch gelijk hebben met “nog een horloge ?”
Ik zal een diepe zucht maken en nu echt gaan sorteren en kijken of het via wat kanalen de toko hier kan gaan verlaten. In een lot op MP gaat het in ieder geval niet maar opbreken in wat leuke lots is wellicht een oplossing. Er zitten best aardige merken tussen, die hier apart ook wel voorbij zijn gekomen. Glashutte, Enicar, Buren, Dogma enz enz. zo’n 120 stuks totaal ex. de dameshorloges.
Goede avond, flinke verzameling Begint bij mij ook die weg op te gaan, Heb er onlangs toch een tiental verkocht want maar horlogedozen blijven bijkopen is ook de oplossing niet Nog veel succes .
Daar ben ik ook mee bezig en verkoop ze via MP. De eerste is al weg, de tweede deal in de maak.
Na de ervaringen over Catawiki gelezen te hebben waag ik me daar maar niet aan en houd het bij antiek.