Chapeau voor Meistersinger

Via dit topic wil ik even een lans breken voor Meistersinger en tevens ook juwelier Veenemans uit Zwolle :ok_hand::ok_hand::ok_hand::smiley:

Een paar maand geleden heb ik t voor elkaar gekregen om een heel lelijke krassen op de bezel te krijgen door langs de muur heen te schuren … nu snap ik dat krasjes inherent zijn aan het dragen, maar dit waren wel hee veel draagsporen in 1 moment :sweat_smile: … te tijd leerde mij dat ik mij er dusdanig aan irriteerde dat het horloge de box amper nog uitkwam. Nu heb ik eerder eens zo’n zelfde akkefietje gehad met mijn Breitling en deze heb ik in eerste instantie laten polijsten, maar het resultaat welke dit opleverde voor was naast de paar 100,-die het mij koste niet bevredigend genoeg en uiteindelijk is er door Breitling een nieuwe bezel opgezet a 600,- :grimacing:

Die ervaring met polijsten brachten mij er toch toe dat ik m dan maar via juwelier Veenemans (AD Meistersinger) zou laten opsturen om er een nieuwe bezel op te laten zetten. Nu lag het niet in mijn verwachting dat dit 600,- zou kosten, maar had voor dit geintje toch 250,- in ieder geval gereserveerd …

Naja … op deze manier het horloge heengebracht zo’n 4 weken geleden

En toen afwachten op de prijsopgaaf … in de tussentijd nog eens gevraagd of ze al wat wisten, maar behoudens een ontvangstbevestiging van Meistersinger nog niets … tot gisteren mail:

Meistersinger heeft de schade weggepolijst: rekening -> … 0,- (service van Meistersinger)

Naja! Daar wordt ik wel blij van! Ze hadden ook voor de makkelijke manier kunnen gaan en er een nieuwe bezel op kunnen monteren en mij enkele honderden euro’s in rekening kunnen brengen :smiley:

Vandaar dus chapeau voor Meistersinger en juwelier Veenemans! :smiley:

45 likes

Hier het eindresultaat! :blush:

22 likes

Dat is netjes inderdaad.

1 like

Mooi opgelost zo👍

1 like

Chapeau en pluim :tada:
Zo houd je je klanten tevreden en loyaal.

2 likes

Hé, een nieuwe fan!

3 likes

Wat een service!

1 like

Weet je wat ik zo mooi vind aan een MS?

Heulemaal niks. Maar de klantenservice is prima weet ik nu.

7 likes

Klantenservice is top inderdaad. Ik heb weleens gevraagd of ik een doos kon bestellen. Die lag 3 dagen later gratis op de deurmat. Zelfs geen verzendkosten.

Weet je wat ik zo leuk vind aan jou en mij?

Mij vooral.

26 likes

:joy:

2 likes

Dat is een nette service inderdaad! En hij ziet er weer netjes uit ook!

1 like

Ik vind dit wél een gaaf merk. En dit model ziet er ook leuk uit.
Welke is het?

1 like

Top service! Mooi dat het horloge weer als nieuw is.

1 like

Kijk daar wordt je vrolijk van !

1 like

Meistersinger salthora transparent :blush:

1 like

Service ten top! Maar ben je zeker dat ze er toch geen nieuwe opgezet hebben? Aan de diepte van de krassen te zien op je eerste foto moeten ze er toch een behoorlijke laag afgehaald hebben. :thinking:

1 like

Poppie floppie, mooi man! Dit doet wat met het beeld van Meistersinger!

1 like

keurig

1 like

Nee hoor, het is mooi gedaan, maar wanneer je het weet kun je het nog zien :blush: … maar het stoort in ieder geval niet meer :blush:

Dat is eens wat leuks. voor jou maar ook voor De fabrikant en
winkelier. Super

1 like