Via dit topic wil ik even een lans breken voor Meistersinger en tevens ook juwelier Veenemans uit Zwolle
Een paar maand geleden heb ik t voor elkaar gekregen om een heel lelijke krassen op de bezel te krijgen door langs de muur heen te schuren … nu snap ik dat krasjes inherent zijn aan het dragen, maar dit waren wel hee veel draagsporen in 1 moment … te tijd leerde mij dat ik mij er dusdanig aan irriteerde dat het horloge de box amper nog uitkwam. Nu heb ik eerder eens zo’n zelfde akkefietje gehad met mijn Breitling en deze heb ik in eerste instantie laten polijsten, maar het resultaat welke dit opleverde voor was naast de paar 100,-die het mij koste niet bevredigend genoeg en uiteindelijk is er door Breitling een nieuwe bezel opgezet a 600,-
Die ervaring met polijsten brachten mij er toch toe dat ik m dan maar via juwelier Veenemans (AD Meistersinger) zou laten opsturen om er een nieuwe bezel op te laten zetten. Nu lag het niet in mijn verwachting dat dit 600,- zou kosten, maar had voor dit geintje toch 250,- in ieder geval gereserveerd …
Naja … op deze manier het horloge heengebracht zo’n 4 weken geleden
En toen afwachten op de prijsopgaaf … in de tussentijd nog eens gevraagd of ze al wat wisten, maar behoudens een ontvangstbevestiging van Meistersinger nog niets … tot gisteren mail:
Meistersinger heeft de schade weggepolijst: rekening -> … 0,- (service van Meistersinger)
Naja! Daar wordt ik wel blij van! Ze hadden ook voor de makkelijke manier kunnen gaan en er een nieuwe bezel op kunnen monteren en mij enkele honderden euro’s in rekening kunnen brengen …
Vandaar dus chapeau voor Meistersinger en juwelier Veenemans!