Character watches: Yay or Nay

Die blijft vet, eigenlijk wil ik die stiekem ook wel.

Soort van!

11 likes

Yey. Gewoon van genieten, ook al blijft ie binnenshuis. De luchtige kant van onze horlogehobby. :slight_smile: :+1:

1 like

Dat maakt het wel compleet idd.

Beste strips ever, samen met Knudde. In die tijd bedoel ik natuurlijk, op het forum kennen we immers het werk van @Jurk, da’s net een niveautje hoger.

Ik zou zoiets ook niet dragen, maar in een Timex verzameling een fraaie aanvulling, enjoy!

3 likes

afbeelding

6 likes

Beweegt de space shuttle ook?

Dit is hoe het hoort bij een Mickey Mouse horloge. Je hebt ze ook zonder dat de armen de wijzers zijn maar dat vind ik altijd een beetje net niet.

Helaasch.

Yay natuurlijk, gewoon doen.
We waarderen iemand anders meestal om de zwaktes, niet om de kracht. Het gaat dus m.i. niet om het duurste, mooiste of meest trendy horloges.
Voor mij persoonlijk is dit wel een ……nay - maar daar gaat het niet om

1 like

Deze had ik maar ongeveer een jaar geleden door verkocht aan een vriend.
Kuifje chrono. Met ronddraaiende planeten in de sub dials.

8 likes

Jammer inderdaad.

1 like

Krijgertjes die in mijn tak van sport als relatiegeschenk werden weggegeven heb ik wel bewaard. Ik draag ze niet vaak. Twee ervan kon ik zo even uit een map trekken:

1 like

Absoluur Yay!

1 like

Yay!

11 likes

Wat ik niet aan kon zien is dat dat trutkonijn de hele notie van een maanfase vernaggelt. Je hebt een volle, ronde maanschijf nodig om de maanfase weer te geven.

Die Timex Snoopy is wel leuk. Maar toch zeg ik nay tegen character watches. Zeker de black panther van laatst.

Maar ieder het zijne. TS is gewoon schattig met z’n Asterix horloge. Prachtig. En stiekem is die Blake en Mortimer geinig.

Novell. We zijn oud.

2 likes

Yay.
De Timex Snoopy wordt af en toe wel gedragen.
De Pac-Man is puur voor de lol.

2 likes

Nieuwe aanwinst dus hoogste tijd om dit draadje weer even onder de aandacht te brengen.

Naast de in Duitsland uitgebrachte Asterix & Obelix Timex deed ook Kelton (het Franse zustermerk van Timex) een duit in het zakje.

In 1980 brachten zij tenminste 3 horloges uit waarop deze striphelden werden vereerd. Ook bij deze horloges werd gebruikgemaakt van een doorzichtige plastic schijf waarop een strip gerelateerd voorwerp of dier de seconden aan gaf.

Obelix

Asterix

Twee van de drie maken nu onderdeel van de collectie. Zoals eerder gezegd. Nostalgie en dragen zal ik ze niet.

Is er bij jullie nog een character watch toegevoegd aan de verzameling. Graag de foto’s.

5 likes

Gevonden! Mijn oudste horloge

4 likes

Leuk. Gezien de kleurstelling en het karakter van Pluto een ultiem Kerst horloge.

1 like

Dit is Goofy :stuck_out_tongue_winking_eye: maar de cijfers zijn idd heel kerstig

1 like