Charl

@Charl betaalde zeer snel; aanrader dus, deze andere Charles :wink::wink::+1:t4::+1:t4:!!

1 like

Ik heb toevallig vandaag via marktplaats een horloge aan @Charl verkocht, goed, gezellig gepraat en bij mij inderdaad ook snel betaald!:slight_smile:

1 like

Zaken doen met @anon64382793HF kan ik van harte aanbevelen!

Onlangs heb ik met veel plezier een horloge verkocht aan Charl. Charl is een echte liefhebber van horloges. We hebben tijdens de f2f veel ervaringen uitgewisseld welke te maken hebben met de horlogehobby. De deal kwam op een hele leuke manier tot stand. De verdere afhandeling verliep zoals je het graag ziet :+1:

Een volgende keer wil ik graag opnieuw met Charl om tafel, misschien dan onder het genot van een pintje :wink:

1 like

Mooie Oris gekocht van @anon64382793HF.
Geld overgemaakt en binnen no time kwam de postbode een pakket brengen waar Jacques Clouseau de Pink Panther nog in zou verpakken :joy: (beum-proof).
Superleuke deal en ook prettig contact.
Dank!

3 likes

Met veel plezier mijn Marinemaster in de spreekwoordelijk vloek en een zucht aan @anon64382793HF verkocht. Prima om mee te dealen, een enthousiaste forummer👍

1 like

Leuke deal met @anon64382793HF gehad! Goed contact, en zeer snel gehandeld. Helaas had PostNL het zwaar deze week, maar Charl heeft me goed op de hoogte gehouden. Het verpakken is vaker genoemd in zijn topic… bombproof is een understatement. Ik denk dat ik met de hoeveelheid wc papier de komende maand wel mee rond kom!

Zonder gekheid; echt top. Als de kans zich voordoet kom ik graag weer bij je terug!

1 like

Het van Charl overgenomen horloge paste helaas niet om mijn poezelige polsjes :grimacing:
Gelukkig reageerde @anon64382793HF himself op mijn oproep voor een extra schakeltje en geheel kosteloos (en uiteraard bom-proof) viel het verlossende linkje vandaag in de bus.
Superbedankt!

3 likes

Horloge verkocht aan Charl.
Super spontaan hf-lid én een echte liefhebber!
Absoluut een 5 sterren voor deze deal: aanrader!

1 like

Vandaag een prachtige TAG Heuer Aquaracer 300M 43mm Calibre 5 wit bij Charl gekocht. Was een stuk rijden om het horloge op te halen maar hij had de schakels voor me op maat gemaakt en verder erg leuk contact. Een echte liefhebber en ik heb nu een prachtig horloge!

1 like

Een prachtige Oris gekocht van Charl. Super goed contact. Het horloge is snel en bomproof verstuurd. Kan je met een gerust hart een horloge bij kopen.

1 like

Vandaag geheel onverwacht nog een snelle deal afgerond met @anon64382793HF

Bijzonder enthousiaste kerel, prettige kennismaking!

1 like

Snelle deal gedaan met @anon64382793HF. Fijne communicatie en een prachtig horloge toe kunnen voegen aan de collectie. Aanrader! Bedankt!

1 like

Pracht horloge gekocht van @anon64382793HF
perfecte staat en meer als correcte prijs
graag tot de volgende

1 like

Stalen horloge band gekocht van @anon64382793HF, vriendelijk, snel verzonden met track & tracé en goed ingepakt.
Zeker een aanrader!

1 like

Charl bedankt voor de mooie doxa.
Fijne manier van omgang je bent een topper graag tot de volgende keer.

1 like

Charl bedankt voor de prettige verkoop van de SLA021, naast een gezellige bak koffie heb ik weer een hoop bijgeleerd! :+1:

1 like

Recent een mooie Ginault van @anon64382793HF kunnen overnemen. De communicatie was prettig en de deal werd snel gesloten. Daarnaast was het pakket snel verzonden en bombproof verpakt.

Zeker een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

@anon64382793HF heeft van mij een horloge overgenomen. Prima communicatie en snelle betaling. Top Charl!

1 like

Bedankt Charl voor de verkoop van de Seiko SBDX017! Goed gesprek, veel kennis en een mooie collectie! Zou zo weer wat bij Charl kopen als hij weer wat moois in de aanbieding heeft.

1 like

Prachtige overcomplete SBDX001 overgenomen van Charl, na betaling meteen op de post en zeer goed ingepakt. Alle lof!

1 like