Chats via 2dehands kwijt, dus ook contact met koper

Ik had een horloge te koop via 2dehands en ook een koper. Het contact ging via de chat van 2drhands

De koper was een Nederlander en zat voor maanden in het buitenland. Ik wou het horloge niet opsturen, we kwamen overeen om de verkoop enkele maanden uit te stellen, tot nu.

Maar ondertussen heeft 2dehands zijn site en uitzicht veranderd. De oude chats zijn verwijderd, ook alle contactgegevens en mails met mijn koper.

Ik heb aan de site gevraagd om terug de chats vrij te geven, zonder succes.

Ben bang dat je de oorspronkelijke koper niet gaat achterhalen. Zet hem opnieuw te koop, wellicht dat de koper je advertentie weer ziet en dat jullie op deze manier weer met elkaar in contact kunnen komen. Zet het horloge anders ook hier in het blauwe gedeelte :wink:

Succes!

2 likes

Je hebt ook een soort van email alert die je bij sommige forum, websites kan aanzetten.
Kan jii in je email geschiedenis kijken of je die tegenkomt van toen. Iedergeval succes !

Via die email heb ik inderdaad een link, maar die lopen dood. Dat had ik al geprobeerd.

Opnieuw te koop gezet en direct een andere koper aan de lijn, damn dat was niet de bedoeling, maar wel de andere oplossing.

Damn, sorry dan maar, ik kies voor die optie.

Ik krijg waarschijnlijk 1/2 forum op mijn dak, maar ik heb er echt eerst moeite in gestoken.

4 likes

Ach shit happens. Verkocht is verkocht. De wereld vergaat niet.

3 likes

Let it go :joy:

2 likes

Voor de koper geldt hetzelfde hij kan ook geen contact meer krijgen.
Zoals geopperd hier bij je “horloge vrienden” te koop zetten.

Het horloge zou morgen overgedragen worden aan de nieuwe koper, het is wat het is.

Misschien heeft 2dehands om een bepaalde reden deze persoon wel verwijderd:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Niet enkel die persoon, alle chats

En verkocht

2 likes