Che guevara

buiten de bekende rolex 1675 die che guevara droeg was hij ook eigenaar van een marvin flying dutchman met date en zwarte textured plaat. Een horloge waar ik een jaar als een gek naar gezocht heb en uiteindelijk in mijn verzameling heb kunnen krijgen. Het horloge werd dus niet alleen door klm personeel gedragen maar dus ook door che guevara. Nu is mijn vraag kan iemand nog meer beeldmateriaal vinden waar het horloge gedragen wordt. Een redelijk onbekend model. Zo onbekend dat ze zelfs verkeerde advertenties maken.

che marvin

11 likes

:flushed: :thinking: Gaaf om dat te :female_detective: ontdekken, en het is een mooie :star_struck: horloge
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Leuk!
Lijkt erg op een vintage Services horloge
Plaatje van internet, eBay … zou het horloge gelijk zijn?

3 likes

Ja maar het services horloge is een paar jaar jonger en chromed kast. Ook leuk trouwens

Ook leuke extra informatie

2 likes

Toch nog even verduidelijken. Dit is puur informatief, ik sta niet achter zijn idealen en acties.

1 like

Heb je je inmiddels ingelezen?

1 like

:laughing:
11 Che Guevara ideas | che guevara, ernesto che, fidel castro

1 like

Tja, hij is dood, he? Ik vind het toch wel, tja, schrijnend dat zulke mensen, die toch zeg maar links waren, zulke horloges droegen.

Destijds was een Rolex niet wat het nu is.
Het was een betrouwbaar stuk gereedschap.
Nu is het een overgepolijst accessoire. Toen een stevig, waterdicht, betrouwbaar, horloge.

Ongeacht of je links, rechts of midden georiënteerd bent in politieke zin, als je oorlogje gaat spelen wil je goed wapentuig, goede kleding, goed gereedschap.

Ik ben trouwens op Cuba geweest met vakantie.
El Ché is daar heel populair, met name als teken van verzet tegen het Cubaanse regime. Hij ging namelijk weg met wat mot en om anderen te “redden” (lees: revolutie in Bolivia veroorzaken).

Persoonlijk heb ik niet zoveel met revolutionair gedachtengoed, maar de man rookte goede sigaren en dat waardeer ik dan wel.

1 like

En nog met de originele kroon ?

1 like

Beter dan dat ik toen had gedaan.

1 like

Mijn Marvin alleszins wel.

1 like