Cheesert

Vandaag zowel mijn Dan Henry als de Carrera verkocht aan Kees @Cheesert, prettige en duidelijke communicatie en zeker besluitvaardig te noemen. Al met al een zeer vertrouwde deal met een nieuw forumlid. Ik kan Kees dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Afgelopen week een leren Hamilton band aan @Cheesert verkocht, prima deal. Prijs snel overeen gekomen, geld overgemaakt en verstuurd per post. Fijne snelle deal. Cheesert, bedankt voor de koop :+1: veel plezier met de band.

1 like

Bandje overgenomen van @Cheesert. Zowel het contact als de afhandeling en verzending waren prima! Prettig zaken doen zo. :+1:t2:

1 like

Bandje overgenomen van @Cheesert, alles zoals het hoort. Prima! :+1:

1 like

Na enige twijfels over het bandje, toch besloten hem over te nemen van @Cheesert, mede dankzij de nette prijs. Het bandje was snel verzonden en in een goede bubbeltjes envelop verpakt. Bandje is 100% nieuw zoals beschreven.
Kortom, ik ben er blij mee!:+1:

1 like

Zojuist de BB36 verkocht aan @Cheesert.
Zowel het contact vooraf als de verkoop zelf gingen prettig.
Aanrader!

1 like

Ik heb net een Dan Henry overgenomen van Kees.
Goed contact, vlotte afhandeling, ik kan deze man alleen maar aanbevelen. Ik ben tevreden.

1 like

Leuke deal gedaan met @Cheesert - goede afhandeling en communicatie. Absolute aanrader wat mij betreft

1 like

Fijne communicatie, vlotte overboeking en leuke terugkoppeling (foto’s van horloge met band :heart_eyes:). Wordt erg gewaardeerd! Aanrader dus.

Horlogebandje overgenomen van @Cheesert. Vlotte communicatie, snelle afhandeling en bandje perfect zoals omschreven. Prettige ervaring dus!

1 like

Vandaag een horloge binnen van @Cheesert ziet er top uit, goed verpakt, snel verzonden, en alles zoals afgesproken. Aanrader :+1:t2:

1 like

Vandaag een watch winder ontvangen van @Cheesert.
Goede deal, goed verpakt en de winder is zoals omschreven. Cheesert :+1:

Oris band kunnen overnemen van @Cheesert. Prettig handelen :+1:

Op de verkiezingsdag onder het genot van een heerlijk biertje een fantastische Tudor overgenomen van Kees @Cheesert
Horloge zag super mooi uit en in de staat zoals aangegeven.

Een echte aanrader om een horloge van over te nemen, top!