Vandaag zowel mijn Dan Henry als de Carrera verkocht aan Kees @Cheesert, prettige en duidelijke communicatie en zeker besluitvaardig te noemen. Al met al een zeer vertrouwde deal met een nieuw forumlid. Ik kan Kees dan ook van harte aanbevelen.
Afgelopen week een leren Hamilton band aan @Cheesert verkocht, prima deal. Prijs snel overeen gekomen, geld overgemaakt en verstuurd per post. Fijne snelle deal. Cheesert, bedankt voor de koop veel plezier met de band.
Bandje overgenomen van @Cheesert. Zowel het contact als de afhandeling en verzending waren prima! Prettig zaken doen zo.
Na enige twijfels over het bandje, toch besloten hem over te nemen van @Cheesert, mede dankzij de nette prijs. Het bandje was snel verzonden en in een goede bubbeltjes envelop verpakt. Bandje is 100% nieuw zoals beschreven.
Kortom, ik ben er blij mee!
Zojuist de BB36 verkocht aan @Cheesert.
Zowel het contact vooraf als de verkoop zelf gingen prettig.
Aanrader!
Ik heb net een Dan Henry overgenomen van Kees.
Goed contact, vlotte afhandeling, ik kan deze man alleen maar aanbevelen. Ik ben tevreden.
Leuke deal gedaan met @Cheesert - goede afhandeling en communicatie. Absolute aanrader wat mij betreft
Fijne communicatie, vlotte overboeking en leuke terugkoppeling (foto’s van horloge met band ). Wordt erg gewaardeerd! Aanrader dus.
Horlogebandje overgenomen van @Cheesert. Vlotte communicatie, snelle afhandeling en bandje perfect zoals omschreven. Prettige ervaring dus!
Vandaag een horloge binnen van @Cheesert ziet er top uit, goed verpakt, snel verzonden, en alles zoals afgesproken. Aanrader
Vandaag een watch winder ontvangen van @Cheesert.
Goede deal, goed verpakt en de winder is zoals omschreven. Cheesert
Op de verkiezingsdag onder het genot van een heerlijk biertje een fantastische Tudor overgenomen van Kees @Cheesert
Horloge zag super mooi uit en in de staat zoals aangegeven.
Een echte aanrader om een horloge van over te nemen, top!