Chelsea een ervaren onervaren liefhebber stelt zich voor.

Welkom hier en veel plezier op HF! :+1::grinning:

Hou het maar op het horloge :sunglasses: Anders doe je een beetje afbreuk aan het merk.

Ik zou de orginele er weer op zetten, staat veel mooier. Die lumepip is vreemd en het font is veel te modern voor een plexi Sub.

Dit is toch veel gaver:

1 like

Welkom, al een mooie collectie en die gaat waarschijnlijk nu nog mooier worden. :wink:

Welkom hier!

Van harte welkom :clap:

Mijn beste,

Chelsea, van harte welkom!!
Ik wens je aangenaam verblijf binnen de contouren van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom, enjoy!

Welkom. Wat een indrukwekkende ervaren onervaren verzameling heb je al opgebouwd!

huh wat , geen idee wat dat is?

1 like

Potjandikkie, jij hebt een leerzame avond zo.

6 likes

Ik heb me serieus wel eens afgevraagd of hij niet een paar Minions aan het werk heeft om namens hem te lezen en te reageren op dit forum. Fulltime baan!

@Chelsea
Welkom!
Trouwens… je beseft dat je je voor- en achternaam openbaar zichtbaar hebt staan?

3 likes

Nu wel…waarvoor dank

1 like

Ze wachten in spanning al op de volgende vraag! Minions zijn ook allemaal gek op leerzame avonden, en op bananen:sunglasses:

Als je toch bezig bent @HanDavinci, doe 's vertellen hoe het zit met de verschillen op de wijzerplaat. Op jouw eerste foto staat de T-SWISS-T op een andere plek als op de 79090 van TS. Interessant!

2 likes

Ik heb geen flauw idee :man_shrugging:t2:

Ik meen dat het te maken heeft gehad met een overgang periode van plexi naar glas. Maar je mag geen text Kopieren op dit forum dus zal nog eens zoeken waar ik dat heb gelezen.

1 like

Dat klinkt wel logisch. Bij oude DJ’s staat er een streepje tussen Oyster en Perpetual om de overgang van radium naar tritium aan te duiden.

Welkom op het forum.
Hier leer je veel, en in mijn geval ga je ook door dit forum meer horloges kopen.

Zo had ik een halfjaar terug een lijst met een volgorde welke horloges ik ga aanschaffen. Die lijst is inmiddels helemaal anders geworden.
De oude lijst bestond uit betaalbare horloges met speciale calibers. Mijn nieuwe lijst kent vooral luxe automaten, met één uitzondering uit de oude lijst die een Tissot Skelleton handopwind bevat. Wel is een ding bijna gelijk gebleven, de merken veranderen nauwelijks. Ik zit alleen in een hoger prijs segment.

Wil nog 1x een horloge kopen en dat is een Milgaus met zwarte inlay of een datejust II met metallic inlay of een wat grotere Rolex Submariner . Of…

Maar ben maar gewoon chauffeur dus sparen gaat wat langzamer zonder bonus en eindejaar uitkeringen. Ook nog auto liefhebber en ergen rond 2019 ook nog een nieuwe vrachtwagen van de baas die wat exstra tlc gaat krijgen.

3 likes

Veel plezier hier Chelsea!

Allemaal afwegingen.
Ik ben bijvoorbeeld een werknemer. Maar ik ben Guus Geluk, en waarempel komt een pensioenfonds met een voorstel om een pensioen af te kopen. En ja, ik kan als ik wil er een Millgaus GV van aanschaffen. Of als aanbetaling gebruiken op een splinternieuwe Hyundai i30 fastback 1.4 AT premium.