Chelsea een ervaren onervaren liefhebber stelt zich voor.

Hyundai i30 fastback 1.4 AT premium :+1:t2: Erg mooie auto :sunglasses:

1 like

Was even een flauw kennistestje @HanDavinci, sorry… :sunglasses:
Deze wijzerplaten zijn beide door elkaar heen gebruikt bij de 79090. Er is bij dit model geen touw aan vast te knopen en is ook niet direct te verklaren op serienummer of periode. Met plexi/saffier heeft het ook niks te maken.

Dit soort kleine details zie je bij Rolex inderdaad ook vaak, creëert soms ook een “MkI, II, III etc.” hype met alle prijsgevolgen van dien. Het liggende streepje tussen Oyster en Perpetual heeft inderdaad wel een soort van functie. Radium heeft overigens als markering ‘SWISS’, als ik me niet vergis (doe het even uit mijn hoofd), en Tritium ‘SWISS T<25’ of ‘T SWISS T’ etc. SWISS is overigens in 1999 ook ineens even een jaartje gebruikt voor wijzerplaten met Luminova, daarvoor/na was het SWISS MADE.

Tot zover mijn bijdrage. :wink:

3 likes

Welkom!

Welkom!

Welkom hier! Mooie collectie! :+1::sunglasses:

Welkom :love_you_gesture:

Welkom op het forum (Ik zag dat je een paar hele mooie horloges hebt), veel plezier hier gewenst!

image

Welkom, Chelsea! Veel plezier hier.

En mijn dagelijks horloge . Een echte alles kunner.

1 like

Even het verslag van “ keuring” en service opgezocht. Er zit in mijn Tudor submariner en Swiss ETA 2824-2 en nr zouden kloppend zijn. Prince Oysterdate- ref. 75090 -ser. 589xxx. Originele Rolex 7835 band met 557b . Nu maar eens kijken of ik de juiste inlay kan vinden

Chelsea, welkom op HF!

Welkom op HF! Mooie Tudor, ik hoop dat je de inlay nog vindt.
Mooie 02 ook!

Tijdens het rommelen in de kast weer een horloge uit mijn jeugd terug gevonden…een Swatch gaat nu samen met een eerdere jeugdliefde(Camel) op een wat mooiere plek

2 likes

Al de juiste inlay voor de Tudor sub gevonden?

1 like

Nee, en helaas valt de restauratie van mijn auto vet tegen. Dus ik hou het wel in de gaten maar ga er nu even geen “ top” geld voor neer leggen. En het is natuurlijk geen schande om er zo mee rond te lopen. Zelfs bij de A.D. zagen ze het niet.

1 like

Mooie middelvingerring!!!

1 like