Chimpie

Een horloge verkocht aan @Chimpie. 100% een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

100% good guy.

Prima transactie gedaan (geen kleingeld!) en alles digitaal afgehandeld. Graag tot ziens.

Gr. Roel

1 like

Ook hier een goede ervaring. Vlotte communicatie en een snelle betaling. Niks meer, maar ook zeker niks minder. Prima vent! :+1:

Fijne prettige deal met @Chimpie gemaakt!!
Aanrader zoals, gelukkig, het hier hoort :+1:t4::+1:t4::+1:t4:!
Bedankt :raised_hand:t4:.

1 like

Horloge gekocht van @Chimpie, zeer goede ervaring! Prettige communicatie en een super snelle afhandeling! Precies zoals omschreven. Aanrader!! :ok_hand::+1:

1 like

Vouwsluiting verkocht aan Chimpie, razendsnelle communicatie en betaling, top !

1 like

Heel prettig communiceren met @Chimpie , helemaal top. Aanbevolen!

1 like

Uiterst prettige deal gehad met @Chimpie
Zeker voor herhaling vatbaar :+1:t2:
Thanks!

1 like

Een mesh bracelet over genomen van @Chimpie.
Van te voeren al leuk en goed contact gehad en na een snelle deal in de middag de volgende dag de bracelet al op de deurmat!
Chimpie is een betrouwbaar forumlid en zeker een aanrader om zaken me te doen!

1 like

Grand Seiko overgenomen van @Chimpie. Vlotte communicatie en het horloge uitermate goed beschreven. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

Horloge overgenomen van @Chimpie. Goede snelle communicatie. Direct op de bus en een dag later goed ingepakt ontvangen.

Top dus :+1:

Ik heb gisteravond een horloge van @Chimpie gekocht en het was precies zoals je het wilt hebben: vooraf goede communicatie, meteen afspraken kunnen maken en daarna nog gezellig even kunnen praten over de hobby.

Bedankt voor het horloge en als corona achter de rug is kom ik graag nog een keertje bij je langs! :grin:

1 like

Ook hier een topervaring met @Chimpie. Vanuit het niets een bericht gestuurd (brutalen hebben de halve wereld immers) en voordat we het wisten stonden we in de regen langs de snelweg (de A12 dit keer :slightly_smiling_face:). Communicatie snel en aangenaam, horloge precies zoals omschreven en conform foto’s, alles duidelijk en betrouwbaar en @Chimpie is daarnaast ook gewoon een hele sympathieke vent. :100: procent aanrader dus. Dank @Chimpie!

1 like

Vandaag aan @Chimpie horloge verkocht. Prettig verlopen deal en leuk gesprek gevoerd. Kortom @Chimpie wordt door mij van harte aanbevolen.

1 like

Wederom een leuke deal gemaakt met @Chimpie. Sympathieke vent en het horloge was zoals gewoonlijk in topstaat. Tot de volgende!:+1: