Ergens in de 2e helft van December zit ik “zoals wel vaker” op m’n gemak, het was nog in de trage tijd, wat op HF te surfen.
Even kijken whats new, even in het blauw kijken. En daar staat, vrij bovenaan een hagelnieuwe Addiesdive van @Piede met een prachtige tiffanyblauwe plaat.
Laat ik nu al een hele tijd vrij regelmatig denken, een tiffanyblauwe plaat moet er toch ook nog maar eens komen.
Dus de beste man een bod gedaan wat hij niet kon weigeren, wat hij dan ook niet deed, en het wachten kon beginnen. Na 2 dagen al in huis met DHL dus daar valt nix van te zeggen.
Wat een leuk horloge, de plaat is in het echt veel mooier dan ik hem op de foto krijg met die golfjes die me aan de zee doen denken, mede door de kleur en de naam “deepseahunter”
Verder een hartstikke goede band, een hartstikke leuke caseback, een secondewijzer die 4x per seconde verspringt, dus voor mij nix om eraan af te keuren.
Ik ben er hartstikke blij mee @Piede bedankt.
Dan mag er nu een muziekje voor de sfeer opgezet worden, maar omdat iedereen van iets anders houdt moet je dat zelf maar even opzoeken.
En dan nu wat foto’s.
Afijn, dan is het plotseling 2 januari.
Ik zit hier op de bank nog steeds hevig verguld te wezen met mn addiesdive als ik op HF in contact kom met @Zuid . Al eens eerder op een heel prettige manier een horloge van Tony overgenomen dus toch maar eens kijken wat hij nu in de aanbieding heeft.
Zowaar een ook weer hagelnieuwe Pagani polar GMT.
Laat ik nu al een hele tijd denken, een GMT moet er toch ook nog maar eens komen.
Toen deed de beste man me ook nog eens een aanbod wat ik niet kon weigeren, wat ik dan ook niet deed, dus het wachten kon beginnen.
Post NL deed er één dag langer over dan DHL en dat net na de feestdagen, acceptabel zullen we maar zeggen.
En weer, wat een leuk horloge.
Zo solide als de Nederlandse bank, als dit niet de beste band is die ik heb komt ie er in ieder geval akelig dichtbij.
Het is zeer zeker de beste clasp die ik heb, met dat korte ingevouwen stukje waarvan ik geen enkel idee heb waar het voor bedoeld is " zie de foto’s " en met een loepzuivere automaat aan boord.
En ook bij dit horloge denk ik weer, wat een leuk horloge hoe is het in hemelsnaam mogelijk voor die paar rot,euros.
Nu dus weer een, door jullie zelf opgezocht muziekje voor de sfeer.
Ik ben er weer hartstikke blij mee Tony @Zuid bedankt.
En weer wat foto’s
Degenen die het tot hier volgehouden hebben, bedankt voor het lezen