Chineese broertjes (nieuwe aanwinst)

Na het lezen van de topic van Michel “Plaats een foto van je… Chinees”
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,29968,29968#msg-29968
dacht ik da’s niet veel geld voor een grappig klokje.

Ik kon alleen niet kiezen, de wijzerplaat in het zilver en of in zalm. Maar met de € 36,64 per stuk is dat geen probleem. Gewoon alle 2 besteld. :slight_smile:


Dat zijn twee hele leuke aanwinsten, aparte tijdsaanduiding en een mooie afwerking zo te zien, geniet ervan.

Ruud

Ze zien er erg leuk uit, maar wat ik me nou afvraag, voelen ze in het echt ook aan als € 36,64 of zou je niet zeggen dat ze maar zo weinig kosten?

Afwerking is van een zeer redelijk niveau. Je kan ze natuurlijk niet vergelijken met de wat meer gerenommeerde merken. Maar ik heb zeker niet het gevoel dat ik hem op de kermis uit een grabbelton heb gehaald of op de markt heb gekocht voor een paar tientjes.

Dat klinkt goed. De zalmkleur heeft de man momenteel helaas niet meer op ebay staan. Maar ik vind 'm erg mooi en zal binnenkort nog eens kijken!

leuke klokjes , en voor het geld zeker .

veel plezier ermee

Mooi hoor… en een automaat nog wel.Het bruine bandje vind ik prachtig.
Ik vind ook die ribbels aan de zijkant mooi.
Veel plezier er mee.

Ik vind ze dus gewoon echt mooi… Zeker voor dat bedrag, maar kan iemand mij uitleggen hoe dat kopen dan werkt, want ik zie ze inderdaad voor die 36 euro staan Maar moet je nu eerst bieden of kun je gewoon contact opnemen en ze bestellen?

Mick

Leuk Lampie, ik kon zelf ook moeilijk kiezen. Voor de anderen, de prijs/kwaliteit verhouding is ongelooflijk. Het horloge ziet er goed uit zoals ik al schreef, zo’n bandje kost hier al meer. Hoe het uurwerk zich verhoudt moeten we afwachten maar het is een grappig horloge voor erbij. Lampie veel plezier met de broertjes. Ik heb overigens ook een tweede in bestelling. Door de grote vraag heeft hij inmiddels leverproblemen :wink:

Netjes hoor, zien er goed uit beiden. :smiley:

De bovenste is van mij en de onderste van Michel.

Ik zie een andere rotor.

Ruud

Zien er zeker goed uit. Ben geloof ik ook een beetje besmet, hetgeen zeker te maken heeft met de leuke prijs en het feit dat je een ‘echt’ (Chinees) merk hebt. Volgens de feedback op de verkoper zijn veel kopers erg enthousiast over de klokjes. Heb er daarom nu ook een paar besteld…

Opvolger voor Poljot als betaalbare leuke mechanisch klokjes??? T.z.t. zullen ze vast in prijs ook gaan stijgen dan :wink:
Poljot is immers een stukje hoger gaan zitten met zijn prijzen (blijven evengoed mooie, goede klokken natuurlijk).

Niels

Vind ik belachelijk weinig geld voor zulke leuke horloges!
Ze zien er echt heel goed uit, veel plezier ermee (tu)

Leuke bijkomstigheid, afzender verstuurt ze als watch parts comercial sample met een waarde van $ 5,-. Dus ook geen problemen met de heren van de douane. :slight_smile:

Ja idd andere rotor, wel hetzelfde uurwerk. Dit is toch geen Myota of wel?

Het is in principe een kopie van een miyota uurwerk, ze zaten in eerste instantie vaak in neppers, maar ja de chinezen zij dus nu gewoon voor zichzelf begonnen.

Arjay

ik heb inmiddels ook mijn twee chinese klokjes binnen en ja ook ik ben gevallen voor de zalmkleurige achterplaat met bruine band. De andere is een chonograaf ook erg mooi. Ik zal is kijken of ik binnenkort wat foto’s kan posten .

geen geld hoor ik had er ook 1 pas een week .is toen gevallen het zichtglas is nu kapot ik geloof dat de reparatie nog duurder is dan een nieuwe.