Choose

Verrassend dat die saaie standaard duiker niet op grote afstand onderaan bungelt.

Maar je draagt een Seiko ?

1 like

Goeie!
Complex genoeg:

4 likes

Als ik dan toch moet kiezen de PP (de rest is voor het gepeupel :rofl:)

Afdeling gestrekt been:

1. Zo eentje draagt de lokale drugskoerier ook. Nee dus.
  2. Het patroon doet me denken aan de roostervloer in een fabriek.

Bindend advies: nummer 3.

of nog beter, de rose 5711

1 like

Hoe weet jij dat de lokale drugsdealer zo’n horloge draagt?

Trouwens: alle goederen die enige vorm van status aantonen worden door dit soort mensen aangeschaft. Lil Kleine heeft volgens mij alle drie de merken in zijn collectie. Betekent dan dat de merken in ene hun status verliezen?

1 like

Hij pronkt ermee.

Wel bij mij. Kwestie van associatie.

Nou, dan kan ik je nu al vertellen dat er genoeg gribus volk rond loopt met nummer 3. Waarom kies je dan voor nummer 3?

Simpel: omdat ik die nog nooit ben tegengekomen. Rolex is al wat de klok slaat. Your mileage may vary.

Durf jij nog rond te lopen met die naam sinds Ronnie Flex? Neem aan van wel, als je moet opletten of horloges populair zijn bij rappers en consorten dan kun je bijna niks meer kopen van deze merken, vooral in deze prijsklasse.

Dat is precies wat ik bedoel. Hetzelfde geldt overigen voor criminelen.

Patek all day baby. Dit is niet eens een vraag man.

Ik vraag mij af in wat voor kringen jij je begeeft als je weet dat zoveel criminelen Rolexen dragen. Hoe weet je trouwens dat ze echt zijn? Je kan hem ook omdraaien: waarom willen criminelen met Rolexen geassocieerd worden.

Ik ken er maar één, er is er in elke buurt wel eentje te vinden. Jij vertelt mij echter net dat

Dat is meervoud. Jij wint, als het gaat om ‘kringen’. Gefeliciteerd!

Er wordt in dit topic gevraag er eentje te kiezen. Ik doe dat vanuit mijn perspectief en smaak. Er is bij elk merk wel een model wat mij niet aanstaat. Dat mijn mening jou niet aanstaat is jouw probleem.

tenor (7)

Ik vind het geen probleem dat je een ander merk mooier vind. De rede waarom vind ik alleen minder. Eigenlijk zeg je dat Rolex voor criminelen is. Dat vind ik geen goede onderbouwing. Meerdere criminelen hebben ook (fake) Patek Philippe’s. Dit weet ik omdat ik iets met Justitie doe.