Chopard Elton John limited edition

Hartstikke leuk horloge. Veel plezier ervan.
Maar de band?
Die past niet en die past niet.

Nee hoor, er lijkt nix. Die band IS te smal.

Buiten dat past ie ook niet bij het horloge.
Zo’n subtiel rose randje op het horloge en daar Zo’n in your face knalrose band op is echt to much.
Maar, als jij er blij van wordt, ben ik blij voor jou.

Dat klopt hoor :wink:

Prachtig, vier het leven met wat kleur!!

tja en toch is dit de maat die ze voorschrijven. Vreemd, maar buiten dat, welke kleur zou ik er dan opzetten die mooi is?

Yess groot gelijk!

Gewoon de kleur die je zelf kiest! Is heel persoonlijk, dus gaan voor jouw voorkeur en van genieten​:+1:t3::grinning:

Kan zijn, maar als je de bandpennen kunt zien tussen de band en de lugs is de band te smal of het horloge te breed, meer kan ik er niet van maken.

Tja, dat is aan de hand van een foto moeilijk te zeggen.
Ikzelf ben een groot voorstander van de gewone winkel.
Ga er eens mee naar een fatsoenlijke zaak.
Hou er het een en ander langs en laat je ter plekke adviseren.
Ben je misschien een paar euro meer kwijt dan on line maar dan heb je wel iets wat past en wat je wilt hebben.
Uiteindelijk nog steeds veel goedkoper dan 5 X een net nietje bestellen.
Succes.

Lekker dragen wat jij mooi vindt. Chopard is een prachtig horloge merk en jouw exemplaar lijkt me redelijk uniek.

er zijn er niet zo heel veel van gemaakt, dat klopt. Allemaal hetzelfde werk er in maar ook dat is perfect afgewerkt!

1 like

Serieus een cool ding! Maar vanwege de kleuren zou ik toch maar een afspraak maken bij de operatiekliniek😛 Enjoy!

Wel een mooi model, kleur zou ik zelf niet zo snel voor kiezen maar draag vooral wat je zelf mooi vindt.

Mijn beste,

Zien, bewogen worden, in beweging komen!!
Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

die staan ook allebei op roze band. De eerste is wel met steentjes en die kost rond de 6500€

1 like

Je hebt de goedkeuring van tante Til en neef Herbert ontvangen :wink:

Een mooi speledingetje als NA, gefeliciteerd :ok_hand:

Ontroerend om alles te lezen. Heel HF staat achter je, je kunt het!

Ik vind hem gaaf. :ok_hand:

Flink wat tegenwind maar gelukkig ook heel wat steun. We gaan het horloge zo behouden omdat ik hem zo mooi vind. Mischien wel een maatje breder kopen…

2 likes

Altijd prachtig als je draagt wat jezelf mooi vind, dus groot gelijk!

Echter, de band is inderdaad te smal. Wellicht het overwegen waard ons aller Ko te benaderen voor een mooie zwarte band met roze contrasterend stiksel. Keert het roze van de wijzerplaat toch weer subtiel terug in de band. En tussen de lugs exact meten :wink:.

Tsja, je moet er van houden. De kleur bedoel ik.

Mooi hoor :ok_hand: Ik zou dit best kunnen dragen!

Dat zou me dan weer tegenhouden :wink: