Chopard Elton John limited edition

Hallo allemaal,
Alvorens het verwachte onweer ons land binnen trekt en het stroomnetwerk lam legt heb ik toch nog even een opmerking over een horloge dat ik een tijd geleden heb aangekocht.
Het betreft een Chopard Elton John limited edition waarvan gezegd wordt door verschillende bronnen dat het model met roze dial voor de vrouwen zou bestemd zijn. Andere bronnen spreken dit dan weer tegen, dus denk ik dat ik zelf de conclutie moet trekken wat ik hier van vind. Persoonlijk vind ik dit een prachtig horloge met een afwerking om “u” tegen te zeggen. Dat roze, tja ik heb onlangs deze roze band erbij gekocht, de originele gesp had ik reeds en eerlijk gezegd, durf ik als man (zo voel ik me momenteel toch) met dit horloge over straat te lopen. Zelfs op zaterdag in het drukke Maastricht waar heel wat horlogewinkels liggen, zowel nieuwe als vintage winkels. Ik vind het een prachtig horloge en dat anderen denken wat ze willen, ik vind het mooi en het is voor mij een eer om hiermee rond te kunnen lopen. Wat denken jullie hiervan? Klaar voor een operatie, of groot gelijk? :rofl: :rofl:

45 likes

Ansich best een leuk horloge.
Alleen dat bandje… :roll_eyes: Maar als jij dat mooi vind? Dikke prima toch?:hugs::wink:

Dit, duizend maal dit!
Geniet ervan man. :+1:

1 like

Ik vond het mooi passen bij de dial. Ok, het is roze maar ik vond dat dit beter stond dan zwart. :roll_eyes:

1 like

Echte mannen durven rose te dragen…

5 likes

Gefeliciteerd met je aankoop en dragen wat jij leuk en mooi vind…
Dat is in mijn ogen het belangrijkste…
Het bandje staat er wel heel leuk bij.
Ik zou het niet kopen maar dat zegt niets En ik wens je veel draagplezier… :+1:

Goedenavond, wat een leuke aankoop!
Ach, we leven in 2024 dan moet dat kunnen. Tip: koop er een Chopard band om (rubber, Mille Miglia) zoals de mijne op de foto’s.
Ik ben ook erg blij met deze Chopard, de maar is perfect. Veel plezier ermee.
Groet en fijne avond iedereen!

10 likes

Heel mooi horloge. Enne, mooi roze is niet lelijk!

1 like

dat was ook de bedoeling maar mijn pols is zo dun dat die banden veel te groot zijn. Wist u trouwens dat deze banden gemaakt zijn van echte autobanden rubber? Zo heb ik me toch laten vertellen, lach niet als het niet zou kloppen :wink:

Gewoon lekker dragen wat je mooi vindt. Fuck it wat anderen er van denken :+1:

2 likes

ja op dit horloge hoort zulke band, daar ga je geen roze op zetten natuurlijk! Mooi horloge zeg en wat een afwerking weeral!

Yes.

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl: zulke beer ben ik niet! Daar ga ik geen ruzie mee zoeken! Zou hij zo ook over straat durven lopen??

3 likes

Nee alleen wel met jouw horloge om… :rofl: :rofl:

ja :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: ik zou hem er nog niet over durven aanspreken hoor… en ik denk ook dat het bandje wat kort gaat zijn voor zijn polsen!

1 like

Oh is dat zo! Ik geloof je☺️. De band draagt trouwens fijn en met mijn smalle polsen valt de lengte ook wel mee. Misschien een zwarte band?

draag wat je wil! de band oogt alleen wat smal bij de lugs? is dit een originele band?

Ja, het is wel minder “hard” dan zwart. Deze band lijkt inderdaad iets te smal?

hij is 19 en dat is precies wat het moet zijn. De band is niet origineel, wel duur genoeg vond ik. De gesp is wel origineel