Chopard Mille Miglia 2007

Op het “buurforum” is ie ook al besproken, ik ben benieuwd hoe hier de meningen zijn over model 2007 van de Chopard Mille Miglia. Ik vind hem geslaagd, heeft een heel eigen gezicht wat mij betreft. Alleen de prijs… 5.500 euro… Er is trouwens ook een rose gouden versie, die vind ik persoonlijk wat te bling.

Ik vind het wel mooi.
Een beetje druk maar dan moet je ook kijken met welk idee het horloge gemaakt word, de snelheid spat er gewoon vanaf. Persoonlijk gruwel ik echt van dat type ‘autobandstrap’ ik zie veel liever een klassieke racingstrap.

Groeten,

Stefan

Een vriend van mij heeft de versie van 1 of 2 jaar geleden en die lijkt hier best wel op hoewel die niet zo veel "diepte’ heeft. En die krijg je nu in de uitverkoop voor 1500 euro… Dat prijsverschil is wel erg groot…

Mijn beste,

Het ontwerp vind ik zeer geslaagd. Met name de gestroomlijnde chronograaf drukkers en de lunette.
Doch voor deze prijs zijn er veel aantrekkelijker andere opties in de horlogerie.

Orologio Signaturis Temporis

Het horloge ziet er fantastisch uit! Maar wat Tissot62 zegt, klopt voor mijn gevoel ook wel: voor dat geld (en nog wel voor minder) zijn er aantrekkelijker horloges.

€ 1.500 in de uitverkoop; dat klinkt interessant.
Waar heb je dit voor deze prijs zien liggen Hendrik?

Groet,
Steven

Die vriend van mij had 'm bij Van Willigen in Rotterdam gekocht. Maar dat was dus een oud model en een paar weken terug. Maar wie weet…?