Chopard Mille Miglia GT XL Power Control

Zoals misschien in het topic van Cricket33 gelezen is er een prijsvraag voor een Chopard Mille Miglia GT XL Power Control.

Het leek me sportief deze prijsvraag met jullie te delen en aangezien ik nog geen linkje gezien had hier even eentje.
En de antwoorden niet te vergeten:

1. 375
  2. Brescia
  3. 1988
  4. La Corsa Piu Bella Del Mundo
  5. A racing tyre

Linkje naar de site (wat een mooie site trouwens):

http://www.chopard.com/millemiglia/

Niet onbelangrijk te vermelden, mocht je winnen krijg je ook een 2 daagse trip naar Zwitserland om je klokje op te halen.
Nog even een foto van de betreffende klok (motivatie genoeg lijkt me):

(foto geleend van een franse site)

Succes!

Ik heb meegedaan, bedankt voor de antwoorden. :slight_smile:

Zelf heb ik, net als bij de Yellyfish, weinig hoop dat ik win, maarja, alles kan gebeuren.

Stel dat ik hem win en stel de prijs van dit horloge is €3500,- dan zal ik hem hier verkopen voor de prijs van een nieuwe Omega Seamaster Professional + €500,-. Het overige geld dat de Chopard waard is, laat ik zitten, want ik wil erg graag een Omeda Seamaster Pro. :slight_smile:

In dat geval moet je niet vergeten mij te PB’en voordat je hem hier verkoopt haha B)-

Geen probleem. :slight_smile: Schat de kans daarop wel erg klein in, hoor. :stuck_out_tongue:

Ik bedenk net, als het nog zelfs mogelijk is, zou ik het doen voor een Rolex Sub. Heb ik toch wel een stuk liever dan een SM, hehe. Maar ook duurder…

->EDIT<-: WTF, ik zie net dat hij nieuw €13000,- kost!??!

in rose goud ja!

Oh ja, die zilveren had ik eronder nog niet gezien. Nog steeds is die ook lang niet goedkoop.

Heb ook meegedaan.
Zo wel fantastisch zijn als je zo’n prachtig horloge wint zeg! (tu)
Nou ja, nu maar duimen dan.

Bedankt. Chopard is een leuk (beetje maf) merk. Lichtjes over de top maar toch mooi.

Ook meegedaan en zal foto’s posten als ik hem opgehaald heb :slight_smile:

Ook maar meegedaan :slight_smile:

goed bezig!!

en nu duimen :))

Zo word mijn kans wel steeds kleiner zeg. En ik heb alleen ooit maar een Corum gewonnen, niet eens een Rolex :slight_smile:

Succes iedereen!

Ik heb hem ook even ingevuld.
Bedankt voor de tip(tu)

Met vriendelijke groet,

Herman

Ik heb net 10 euro gewonnen met de staatsloterij dus ik ben in een winning mood! Ik ga dus zeker meedoen (maar eerst even mijn kippepootje oppeuzelen).
Bedankt in ieder geval voor de link en de antwoorden!

Hehe, ik heb mij bedacht. Als ik zou winnen, zou ik het horloge verkopen, naar Ace gaan, een Longines Hydroconquest kopen en de overige €3000,- in mijn eigen zak steken. :slight_smile: Veel beter idee toch?

De Hydroconquest:

Nou, ik heb geen e-mail ontvangen van Chopard, iemand anders wel ;)?

Lol, ik ook niet.

Ik wel hoor! De nieuwsbrief van 3 dagen geleden… :frowning:

Maar misschien moeten we het einde van de dag afwachten (Central Swiss Time wel te verstaan…)

@ Bosnialove: ju zult je deal met Ace dan maar moeten annuleren joh!

Ik heb nog geen overeenkomst gesloten met Ace. :stuck_out_tongue: Anders had ik wel moeten nakomen. :stuck_out_tongue:

BTW: Swiss Time? Wat bedoel je daarmee…

Bosnialove Schreef:

BTW: Swiss Time? Wat bedoel je daarmee…

Andere tijdzone hè, die Zwitsers… :wink: