Zoals misschien in het topic van Cricket33 gelezen is er een prijsvraag voor een Chopard Mille Miglia GT XL Power Control.
Het leek me sportief deze prijsvraag met jullie te delen en aangezien ik nog geen linkje gezien had hier even eentje.
En de antwoorden niet te vergeten:
375
Brescia
1988
La Corsa Piu Bella Del Mundo
A racing tyre
Linkje naar de site (wat een mooie site trouwens):
Niet onbelangrijk te vermelden, mocht je winnen krijg je ook een 2 daagse trip naar Zwitserland om je klokje op te halen.
Nog even een foto van de betreffende klok (motivatie genoeg lijkt me):
Zelf heb ik, net als bij de Yellyfish, weinig hoop dat ik win, maarja, alles kan gebeuren.
Stel dat ik hem win en stel de prijs van dit horloge is €3500,- dan zal ik hem hier verkopen voor de prijs van een nieuwe Omega Seamaster Professional + €500,-. Het overige geld dat de Chopard waard is, laat ik zitten, want ik wil erg graag een Omeda Seamaster Pro.
Ik heb net 10 euro gewonnen met de staatsloterij dus ik ben in een winning mood! Ik ga dus zeker meedoen (maar eerst even mijn kippepootje oppeuzelen).
Bedankt in ieder geval voor de link en de antwoorden!
Hehe, ik heb mij bedacht. Als ik zou winnen, zou ik het horloge verkopen, naar Ace gaan, een Longines Hydroconquest kopen en de overige €3000,- in mijn eigen zak steken. Veel beter idee toch?