Chopard only

Staat ook bij mij al heel lang op mijn lijstje. En ja, ik heb letterlijk een lijst

2 likes

Puur op basis van mijn eerste indruk zou ik denken dat het namaak is. Zelf zou ik direct afhaken bij deze foto.

Helemaal niet raar dat je dat dacht. Dat had ik ook even. De verkoper is ook net nieuw op C24. Maar deze is wel echt. Dus dat is eigenlijk niet het issue, in ben vooral benieuwd naar ervaringen uit eerste hand, om het verschil qua indruk te kunnen staven.

2 likes

Anderzijds misschien een goeie kans.

Slechte/fletse foto’s verkopen niet. Het laat de bereidheid om de prijs te laten zakken groeien. Dus geduld hebben en dan eens i.r.l. gaan kijken.

Edit: VS is misschien toch wat lastig. Misschien eens een filmpje vragen.

1 like

Bedankt voor het meedenken. Extra beeld en zeker een filmpje opvragen is een goeie. Ga ik doen

1 like

Mijn zoekertje ook maar even hier cross posten. Mocht iemand zijn Chopard 16/1860/2 zat zijn of nog een goede tip hebben dan hoor ik het graag :grin:

https://www.horlogeforum.nl/t/gezocht-chopard-luc-16-1860-2/615919?u=royal_roy

Plaatje voor de sfeer

12 likes

Ik heb een 168860-3003, wellicht ook iets voor je?

1 like

Wauw, da’s wel zo’n beetje de allermooiste variant.

Maar 23k voor een stalen horloge :scream:. Uiteraard prachtig uurwerk en guilloché plaat, maar damn!

1 like

Ja, da’s wel veel inderdaad :sweat_smile:.

1 like

Filmpje gekregen?

1 like

Goede foto’s. Wel werk om de kast en bracelet op te maken, maar sterk in dubio nu. Maandag op vakantie… grote kans dat ik dan de trekker overhaal.

1 like

Heel gaaf inderdaad. Helaas qua prijs ook weer een stap omhoog… Terwijl de case van edelmetaal naar staal gaat. Wel krasbestendiger :upside_down_face:

8 likes

Ik heb dit horloge zonder originele band welliswaar maar vind het een prachtig ding!

1 like

Verrek, ik zie hem nu pas staan. Eindelijk iemand die er mooie foto’s van maakt. :ok_hand:t3: Die van jou is in de staat zoals ik hem uiteindelijk ook zou willen. Prachtig :heart_eyes:

Wauw…deze is mooi!

22 likes

Van harte gefeliciteerd met je prachtig horloge. :ok_hand: :smiley:

Toevallig vandaag een stuk zitten te lezen over het ontstaan, ontwerp en de historie van dit model. Koester deze, het is een hidden gem.

1 like

Gisteren op de mat gevallen :smile:

21 likes