Chopard only

Hey folks,

Mijn Omega ingeruild op deze schitterende Chopard Mille Miglia Chrono GMT!

Ik heb nog nooit een Chopard in handen gehad en wel vaak naar de plaatjes gekeken. Die spraken me altijd aan. Maar toen ik deze in het echt zag,… Wow :heart_eyes::heart_eyes:

Aangezien ik op dit forum nooit een Chopard zie, maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om een Chopard only topic te starten. Ik zal welhaast de enige zijn :joy::joy:
Plaatjes

40 likes

:grin::grin::see_no_evil:

5 likes

Dat is een vette klok! Gefeliciteerd ermee :+1:. Die zie je idd niet vaak voorbij komen.

1 like

Gefeliciteerd! Ook nadrukkelijk in beeld bij mij (panda versie, maar dan op deze band!). Leuk om te horen dat je er enthousiast over bent. Is dit die van William Wien?

6 likes

Inderdaad Onno, komt van William.
En die witte is ook prachtig zeg.

1 like

Gaaf hoor :heart_eyes: ! Ik lonkte ook naar deze, maar kon me, mede door andere aanwinsten, en een te volle box goed inhouden.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze niet alledaagse klok!!
Ziet er fenomenaal uit!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ben al geruime tijd de trotse eigenaar van onderstaand exemplaar. Op de originele rubber Dunlop band met vanille geur :-).

5 likes

Gefeliciteerd met deze schitterede aanwinst . :ok_hand:

1 like

Ja heel mooi!
Ik denk dat bij mij een lichtbruine kroko er mooi op zal staan.

Ik vind 'm ook mooi, geniet ervan :+1:

1 like

Mooie Chopard, zie je niet vaak op hf.

1 like

Erg mooi.

1 like

Deze is wel heel mooiii😜

6 likes

Erg fraai. Proficiat :+1:

1 like

Erg mooie klok, gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd met je Chopard. Het is een mooie sportieve klok, maar ik had denk ik geen smp gmt erop ingeruild. Qua techniek ben ben ik overigend meer gecharmeerd van de LUC modellen van Chopard.

1 like

Heel mooi! Proficiat

Gr Pieter

1 like

Deze heb ik sinds een week in huis.
Chopard Mille Miglia GT XL Chronograph Limited Edition 2011.
Voor een prikkie (…) gekocht bij Pijnenburg in Eindhoven.

D’r moet alleen nog een ander bandje op gezet worden. Die vanillelucht is niet echt mijn ding.

4 likes

Mooi man!