Chopard only

Die oranje accenten doen het altijd goed bij een horloge.

Helemaal mee eens Jurgen

Oeps ā€¦ Chopard Only! :wink:

2 likes

Zeker!
(Geen foto want, Chopard only) :slight_smile:

1 like

Geweldig!! Love it!

1 like

Super mooie nieuwe aanwinst. Je ziet ze inderdaad niet heel veel voorbij komen. Hoe vergelijk je deze Chopard met de Omega m.b.t afwerking, uurwerk, etc? Vind ik altijd wel interessant.

Ik vind dit model ook erg mooi.

4 likes

Die is ook erg mooi inderdaad, maar is die niet 39mm of iets dergelijks?

Ik vind de Chopard zeer mooi afgewerkt en daarmee niet onderdoen voor Omega. Hij houdt ook goed de tijd, maar dat doen alle moderne horloges toch eigenlijk wel.

Wat ik heel mooi vind en ook een nadeel tegelijk is de uitstraling. Het is minder toolwatch dan mijn Planet ocean of mijn sub. Dit past toch wat minder goed bij mijn smaak. Het is absoluut prachtig om te zien!

Vanuit alle hoeken is het echt een plaatje. Maar ik sluit niet uit dat ik nog een keer een andere wil.

1 like

Afwerking van de Chopard is super. Maar dat is mā€™n TH Monaco ook. En een Omega in dezelfde prijsklasse zal dat ongetwijfeld ook zijn.
't Uurwerk is, voor zover ik weet, een opgeleukt Valjoux 7750 uurwerk (correct me if Iā€™m wrongā€¦).

1 like

Net verkocht :+1:

1 like

Sowieso een prachtig ding ! Gefeliciteerd !!!

Mooi hoor!

Mille Migliaā€¦ like it!

foto genomen in Brescia tijdens start 2016

2 likes

Nieuw leven in deze topic blazen met deze limited edition

10 likes

Echt een mooie chrono! Draag hem in gezondheid

1 like

Mag in dit draadje niet ontbreken.

4 likes

Dan doe ik mee ā€¦ Chopard is een mooi merk. Vaak onderbelicht, maar ik vind het een prachtig horloge

Dit horloge draag ik graag en krijgt dus wel eens een tikkie :sunglasses:

In zā€™n habitatā€¦

9 likes

Bekende truiā€¦ uiteraard ook hier met bijpassend horlogeā€¦

5 likes

Heel fraai!
Ik moest laatst nog eens denken aan de chopard die enkele jaren geleden in mijn bezit was. Dat was echt een plaatje.

1 like

Leuk! Is het voor jou ook een mentaal verplichte combinatie? M.a.w. als je de trui draagt dan draag je per definitie ook de Chopard?

1 like

Is het datumloepje op het glas geplakt, met andere woorden: kan die eraf?
Dat vind ik eigenlijk het enig dat minder is, voor de rest zeer fraaie horloges.
De power reserve is trouwens ook goed gevonden op een aantal modellen, lekker eigenwijs en origineel

Neen, geen verplichte combinatie. Draag eigenlijk in mijn vrije tijd altijd Rolex (omdat ik die tijdens mijn werk nagenoeg juist niet draag). Bij deze rode trui draag ik dan de GMT - Master II met de Coke bezel en zwarte Everest band, ook een mooie combinatie.

1 like

Bij mijn GMT zit de loupe aan de binnenkant. Geen verdikking op het glas derhalve.