Idd, zeker geen 13 in een dozijn,
Is mijn ex! Echt onwijs leuk horloge met een supervet uurwerk.
Kleine rotor en dubbele tonnen . Langere gangreserve. Top dus.
Hee, is dat nou een APRO die seks heeft gehad met een Breitling Avenger?
Ik vind het niks. Net als heel veel Chopard spullen, de chronograaf van de TS niet uitgezonderd. Eerlijk gezegd zijn Chopard, Audemars Piguet en Hublot de producenten van heel erg veel intens lelijke horloges. In mijn ogen, uiteraard.
Nadat ik de hele catalogus van Chopard bekeken heb kan ik zeggen dat er letterlijk geen enkel model bij zit wat ik zou dragen. Zelfs de dress-horloges met kleine seconde zijn uit balans omdat de KS te dicht op de centrale wijzer-as zit. Dat kan ik een merk met zo’n prijskaart niet vergeven.
Het is geen Breguet.
Ik vind hem nog steeds wel mooi, maar al heel lang niet meer in bezit.
Elke keer als iemand hier in dit draadje reageert word ik er ook weer aan herinnerd dat ik dit ben gestart
Even kijken of mijn eigen topic op negeren zetten
Als vanochtend in een ander topic (wat dragen we vandaag) al aangekondigd hierbij behoorlijk wat foto’s van mijn MilleMiglia.
Waarom? Het horloge heeft, na teleurstellend onderhoud elders (N.B. via HF), een complete renovatie ondergaan. Het volledige uurwerk heeft onderhoud gehad, de kroon en een drukknop zijn vernieuwd, wijzerplaat is “gericht”, nieuw glas geplaatst en een heerlijk licht ruikende nieuwe rubber band! Alles origineel Chopard via hun geautomatiseerde partner Chronotec. Ook hebben ze als toetje de kast compleet opnieuw opgemaakt (deukjes verwijderd) en gepolijst.
Het horloge is werkelijk als nieuw!! (mag ook wel voor zo’n investering…). Ik ben zeer blij
Op de laatste foto is te zien dat er aan de zijkant van de band twee kleine uitstulpingen zitten die de eerste keeper op z’n plaats houden. Het verschil zit 'm vaak in details…
Als nieuw, top!!!
Gaaf! Ruikt die band ook naar vanille?
Mooi!
Hoe is bij jou de caseback?
Doorzichtig of gesloten?
Goh, nooit opgevallen, maar ik zie dat de mijne het ook heeft. Of beter gezegd “had”.
Shit, beschadigd! Zal ik er een topic over starten? Ach, laat maar.
Ja, een klein beetje!
We weten allebei wat / wie je bedoelt…
Iemand enig idee welke referentie dit is? Ik kwam deze foto tegen, maar kan m verder nergens vinden. Wel iets wat er op lijkt met zo’n vergrootglas op de datum, maar die vind ik minder mooi.
Oeh gaaf!
Ik vind hem best mooi, maar lijkt ook erg op een Tag Heuer Carrera. En het lijkt me ook een dikkertje.
Voel je hem tenminste zitten
Dus dat, beiden.