Chopard only

Gezien jou voorliefde voor geintegreerde bracelets denk ik dat jij deze echt eens moet proberen.

Ga anders is naar het GO only topic. Sinds ik mijn SeaQ heb ben ik de enige die daar een foto gepost heeft. Das pas rustig, jullie zijn hier toch al met 2, das 100% drukker he. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toen de Alpine Eagle uitkwam ben ik zo snel mogelijk naar Antwerpen gereden om ze te passen. Eigenlijk om te kopen. Maar eens aan de pols toonde me ze zo erg klein. Niet zozeer het horloge an sich maar de wijzerplaat. Dus enkele dagen getwijfeld of ik met die kleine plaat kon leven en uiteindelijk toch niet gedaan. Maar ik blijf het een schitterend mooi horloge vinden.

3 likes

Ik heb gelukkig smalle polsen dus voor mij helemaal prima, maar ik snap wat je bedoeld. Voor een 41mm draagt ie verrassend compact.

1 like

Klopt helemaal! Ik heb de Alpine Eagle begin vorig jaar gepast in de Chopard boutique P.C. (prima geholpen trouwens terwijl vanaf seconde 1 duidelijk was dat ik niet ging kopen) en dacht dat 41 mm. te groot zou zijn. Inderdaad, niet dus…

Lekker druk hier tegenwoordig! Leuk dat chopard groeit hier!

14 likes

Niks mis met Chopard horloges. Ik heb al een een Monaco GP Historique en nu staat onderstaande al een poos in mijn geheugen gegrift…

13 likes

Welk Monaco Historique model heb je?

Deze is inderdaad ook erg mooi met de blauwe wijzerplaat. Mijn keuze voor de rode had met mijn auto te maken en dat ik het leuk vind om wat kleur in de collectie te hebben.

Deze vind ik ook er mooi:

3 likes

Zie dat ik een tikfout heb gemaakt… ik had een Chopard. Je post overigens exact het model dat ik had. :slight_smile:
Ingeruild bij een handelaar op iets nieuws en erna nooit meer gezien. Gevalletje flipperitus, want het was en is echt een topper. Het uurwerk was ook fraai afgewerkt, zichtbaar door de zichtbodem.

2 likes

Heel mooi die rode, heb je die al lang? Wat is de afwijking? Loopt ze mooi strak of schuurt ze tegen de COSC grens aan?

Ik had vroeger deze , liep rond de +4/d maar is ETA, geen manufacture zoals de jouwe. Maar was wel ook COSC.

5 likes

Ik heb m anderhalf jaar ongeveer, ik heb het nog nooit getest, ik draag m 1-2 dagen en dan weer een paar weken niet, ik moet m eigenlijk altijd weer opnieuw op tijd zetten.

1 like

Dat ken ik.
Nadeel van teveel horloges. :see_no_evil:

1 like

Ach, part of the fun!

1 like

Zomaar 3 foto’s uit mijn archief. Horloge nog steeds in mijn bezit op originele Dunlop rubberen band met vanille geur :stuck_out_tongue_winking_eye:. Hij komt zeer sporadisch de horlogekist uit.

4 likes

Dat was dus ook lange tijd bij mij het geval, mijn MM kwam de kist ook niet meer uit. Totdat ik er eens een ander bandje opgezet had. Eindelijk verlost van de vanille… sommigen noemen het geur, ik vind het meer stank.
Tegenwoordig is het bijna mijn meest gedragen horloge.

1 like

Goede tip. Misschien ook eens proberen.

1 like

Get to the Choppppard!!

4 likes

Phoe dit blijft toch wel een mooie en bijzondere verschijning.
Lijkt inderdaad klein te dragen. Je polsen zijn <17cm verwacht ik?

Is er serieuze korting te krijgen op Chopard dat jullie weten?

1 like

17cm precies ja :slight_smile:

De 36mm lijkt me ook alleen geschikt voor dames.

1 like

36mm in dit geval wel erg klein ja.
Die 41mm staat je perfect trouwens.

17 likes