Deze http://cgi.ebay.nl/CHOPARD-MILLE-MIGLIA-CHRONOGRAPH-/190444176725?pt=NL_Horloges&hash=item2c575b8555 staat alweer een tijdje te koop op Ebay, mooie klok maar is veel gedragen zo te zien. Er wordt ook niet op geboden.
Iemand enig idee hoeveel het ongeveer zou kosten om deze weer een beetje toonbaar te maken??
Als hij goed loopt en de chronofuncties werken goed dan lijkt me dat alleen een reguliere service en de kast laten polijsten voldoende zou moeten zijn. Dit kan volgens mij bij iedere normale horlogemaker gebeuren,
Wel zou ik even goed kijken of hij wel origineel is aangezien er geen papieren ed bij lijken te zitten.
Nou, ik heb eens gemaild met de verkoper, hij was ‘zeer charmant’…
hammar Schreef:
Nou, ik heb eens gemaild met de verkoper, hij was
’zeer charmant’…
Maar het is geen contactadvertentie toch?
inderdaad, zeer charmant?..zou ik helemaal op mijn hoede zijn…
Ik heb de achterkant eens vergeleken met fotos van de achterkant van Chopards bij officiele dealers en die is volgens mij toch heel anders, maar misschien heb ik het mis .Die op ebay ziet er wel erg nepperig uit vergeleken met de andere bij AD dealers.
Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik zou toch uitkijken en hem zeker laten checken.
Lenno
En ik denk dat hij mee leest hier, want het mailtje wat ik nu krijg heeft ineens een hele andere toon…