Chopard speurtocht

Beste mensen,

Iemand een idee welk type Chopard dameshorloge dit is, welk materiaal het van is gemaakt (wit goud? platinum?) en hoe ik de huidige waarde kan ontdekken? Voor zover ik kan nagaan is het een horloge uit de LUC serie (LUC staat op de kroon) en zitten er briljanten op de kast en op de wijzers.

En… Kun je dit soort horloges laten taxeren of zijn er lijsten met gemiddelde waarden? Het gaat me meer om een handvat dan een waarde tot achter de komma. Alvast vriendelijk dank voor het meedenken en meedoen in deze speurtocht!

Groet,
Alex.

Oh ja, ik schat het bouwjaar ergens tussen 1975 en 1985, wellicht helpt dit.

Speurtocht inderdaad. Ebay, Chrono24 en Google hebben tot nog toe niets opgeleverd? Ik kan wel zeggen, dat het naar alle waarschijnlijkheid gaat om een wit gouden horloge, zoals de meeste dames Chopards. Heb je nog meer details over het horloge? Misschien een mod. nr?

LUC is toch een meer recente lijn?

Nee, het Internet leverde tot nu toe 0 hits op. Op de achterkant van de case staan de volgende 2 codes:
84124
5029 2

Hopelijk kan iemand hier iets mee :slight_smile:
Alvast dank weer voor het meedenken!

@Marz: of het van de LUC-lijn is weet ik niet zeker,ik zie aleen LUC op de kroon staan. Misschien betekent dit wel niets speciaals.

Groet en dank,
Alex.

LUC staat voor Louis Ulysse Chopard, de oprichter van het merk.

Groet
Herman

Neem anders even contact op met Chopard in Amsterdam. Die kunnen je wellicht verder helpen?

Verso Schreef:

Neem anders even contact op met Chopard in
Amsterdam. Die kunnen je wellicht verder helpen?

+1 Ik moet zeggen, dat de nummers me ook niet verder hebben geholpen :sunglasses: