Bij deze mijn NEGATIEVE ervaring met @ChosenFew:
Een paar dagen geleden kocht ik een Pagani 1667 duiker van @Chosenfew. Hij had het nieuw gekocht, ongedragen en twee maanden in bezit.
Bij ontvangst van het horloge door mij bleek de bezel erg zwaar te draaien. Ik draaide hem éénmaal rond maar het voelde niet goed. Dit meldde ik direct aan de verkoper. Deze zei dat hij de bezel nooit had gedraaid en dacht dat deze vastgezet is door de fabrikant uit kostenbesparing
Ik zei dat ik op YouTube heb gezien dat de bezel gewoon behoort te functioneren van dit horloge. Ik laat het even bezinken, wellicht komt er nog een reactie van de verkoper.
Twee dagen later doe ik nog een poging om de bezel te draaien en komt deze los van de kast. Hij blijkt gelijmd te zitten! Bovendien ontbreekt de veer.
Dit meld ik aan verkoper en stel voor de koop terug te draaien aangezien hij garantie heeft.
Hij reageert door te zeggen dat ik met het horloge gerommeld heb, maar zegt tegelijk ook dat hij de fabrikant zal vragen of ze dit ‘herkennen’ (De gelijmde bezel)
Ik laat weten dit niet te accepteren en dat ik de koop terug wil draaien.
Inmiddels heb ik op zijn naam gezocht op het forum en blijkt dat mijnheer een ervaren modder is, met name ook met het merk Pagani, dit blijkt uit diverse geposte berichten.
Als ik hem hiermee confronteer dan zegt hij slechts dat hij de fabrikant een bericht heeft gestuurd en dat hij mij op de hoogte houdt.
Inhoudelijk reageerde hij niet op mijn opmerking dat hij een ervaren modder is.
Op een herhaald verzoek tot terugbetaling reageerde hij met het herhalen dat hij een bericht naar Pagani heeft gestuurd.
Tot zover de feiten.