Chr.WARD sale 50% korting

Niet voor het eerst maar goede kortingen weer:
https://www.christopherward.co.uk/events/half-price

2 likes

https://cdn.meme.am/cache/instances/folder252/63523252.jpg

5 likes

Ik begin zo langzamerhand Chr Ward advies prijzen net zo serieus te nemen als die van invicta…

5 likes

A understatement :zipper_mouth:

2 likes

Precies de reden dat ik de Ward overgeslagen heb als kerstkado.

Haha ja ik heb de meme niet zelf gemaakt…

2 likes

Bedankt voor het melden! Het zet de prijzen van de CW’s opeens in een ander daglicht. Ik begrijp opeens helemaal waarom Rolex niet gaat dumpen.

Nou ik heb geen dumpprijzen nodig om te snappen dat daar nog veel meer lucht in zit.

2 likes

Had deze prijsverlaging niet te maken met een nieuw logo? Dat ze alle horloges met het oude logo in de verkoop doen?

Inderdaad. Maar CW heeft een historie van kortingsacties. Er is altijd wel een reden te vinden naar hun idee :wink:. Het doet het merk geen goed IMHO. Overigens, er is indertijd veel discussie geweest over het huidige logo (met het afgekorte Chr.) maar ik vind het altijd nog mooier dan de nieuwe asymmetrische geplaatste nieuwe…

vooral de Tridents bieden waar voor geld, zeker als je de aanbiedingen afwacht en via de UK site bestelt. Je bent een rund als je de “normale” prijs betaalt :ox:

2 likes

Dat heb ik laatst bekeken, en je kan tegenwoordig niet meer in ponden betalen als je je adres uit het vasteland in voert. Dus volgens mij móet je gewoon in euro’s betalen?

in het weekend nog gecalculeerd met adres in NL, kwamen gewoon ponden uit

Ik ben geen fan van “nep” vintage look en geen fan van duikers. Maar ben toch wel gecharmeerd van deze. Dat hij een beperkte maat(38mm) heeft, helpt ook :thumbsup:
Maarja die prijsstrategie hé, ben er niet uit wat ik me daar nou van moet aantrekken.

niet teveel, als je de prijs okay vindt maakt de achterliggende strategie geen bliksem uit, lager dat dit gaat het niet worden, kwaliteit is prima, specs ook.

De groene “pip” op 12/60 houd me tegen. Voor de rest natuurlijk goede prijs/kwaliteit

1 like

Nog maar snel de trekker overgehaald voor deze 43mm ‘dresser’. Volgens mij is die gigantisch, gezien de dunne rand om het glas. Ik kan gelukkig wel wat hebben :slight_smile:
1 Nadeel: wordt volgend jaar pas geleverd…

.

1 like

datum staat al vast goed👍

1 like

Goed gezien.

Deze komt binnenkort ook mijn kant op. :slight_smile: