paar tientjes, maar wel een mooi horloge gewonnen!
Zo is het
Scheelt eur 30. Ach dat overleven we wel weer
Begrijp ik het goed heb je weer een GMT gekocht?
Welke dan precies?
Nee, maar die ervaring zou ik graag krijgen…
Top en ja zwart vind ik persoonlijk ook veel mooier.
Ps ik heb nog getwijfeld over de bracelet te nemen ipv lederen band. Was bang dat het een behoorlijk gewichtig horloge zou worden en vind zo’n dress watch ook wat mooier op zwart leder. Hopelijk wordt het horloge niet top-heavy op lederen band…
Hoe was jouw ervaring met de ss bracelet?
Misschien dat ik er over heen kijk, maar hoe betaal je in ponden?
Ik heb net gezien dat je op de cw website onderaan kan kiezen voor valuta…
mooie band, zeker met de rachteting snel verstelling, maar wel een krasjes magneet op de polished delen
zie Daffies reactie
Maar die wijzers
@Ogenblik en @Vigorelli.
Ik heb wel ervaring met een Jumping hour maar niet deze. Gave dingen en voor die prijs zeker.
Thx. Krasgevoelig ligt bij mij uhm…gevoelig (ben niet voor niets voor een Damasko gegaan)
dat went wel, op, een gegeven moment zie je ze niet meer
Ik twijfel ook over de wijzers en 38mm of 43mm…
En alleen de 43mm GMT met witte wijzeplaat is er nog op stalen band…
Doe dan een G-Shock…
De 43mm GMT ( ETA2893-2 ) met zwarte wijzerplaat en zwarte leren band komt op € 487,74 incl. verzenden.
( Mits op co.uk besteld in GBP en met PayPal betaald )
Ik vind deze wel wat hebben:
C65 Trident Vintage. 38mm, geschroefde kroon. En het logo “tegenover de datum” vind ik zo beter dan afgekort “Chr. Ward”. 150M WR trouwens.

Niet in de aanbieding nog.
Ondanks dat ik het ook niet echt een mooi merk vind, komt zeker doordat ze van die belachelijke kortingen hebben, vind ik deze toch wel erg gaaf, de C9 5 Day Automatic 40 mm.
Manufactuur chronometer met 5 dagen gangreserve en dat nu voor onder de €1000,-. Moet toch zeggen dat dat indrukwekkend is.
Moet zeggen dat ik ook wel redelijk enthousiast ben geworden door deze review, overigens wel van de 43mm versie:
http://wornandwound.com/review/christopher-ward-c9-harrison-5-day-automatic-review/