Chris_EU

Heb mijn tikje gare Jubilee band verstuurd naar @Chris_EU voor wat TLC en wat zwaarder werk. Hele vlotte communicatie en vaste prijs afgesproken. Twee dagen later bericht van Chris_EU dat de band technisch gezien in een dermate slechte staat was dat volledige “ontrek actie” waarchijnlijk onherstelbare schade aan verschillende schakels zou kunnen opleveren en daarbij veel excuses dat hij mij dit moest laten weten. Chris bood aan om wat optisch bijwerk uit te voeren en een pinnetje te vervangen bij de sluiting en wilde daar niets voor in rekening brengen, zelfs geen verzendkosten voor het retourneren. Riant aanbod maar een tikje te dol. Heb hem “gedwongen” :grinning: om zijn bankgegevens te sturen, iets wat onder protest gelukt is. Vandaag de band retour ontvangen, met een frisse aanblik en een gratis pinnetje. Super gebaar van dit HF lid dat ik dan ook van harte kan aanbevelen.

4 likes

Erg bedankt @Chris_EU voor het maken van mijn band. Goeie ervaring, beetje gepraat. Was erg leuk en goeie man. Zeker een aanrader👍🏻.

1 like

Erg tevreden met het werk wat @Chris_EU geleverd heeft!

1 like

Graag gedaan @Otis!

Is inderdaad mooi geworden! Rek uit de oysterband gehaald en gepolijst.

Before

Afther

2 likes

Vorige week de oysterband van mijn pas gekochte Yacht-Master opgestuurd naar @Chris_EU. Het resultaat is werkelijk prachtig en ik ben zeer tevreden: Rolex Jubilee band met rek repareren . Morgen zal ik hem weer thuis ontvangen en zal ik even een foto maken van het eindresultaat, maar de foto’s in de bovenstaande reactie spreken denk ik al voor zich. Chris neemt je mee in het proces en maakt veel foto’s van de progressie, qua communicatie en luisteren naar je verwachtingen dus helemaal top. Mijn band is verzonden vanuit mijn woonplaats in Zuid-Limburg en dus heb ik geen kennis met hem kunnen maken, maar op afstand werkte alles perfect. Tot de volgende keer Chris!

2 likes

Vandaag bij @Chris_EU mijn Rolex Jubilee band opgehaald.
Ben zeer tevreden, ziet er weer uit als nieuw en weer mooi strak aan het horloge.
Top.

1 like

Hoi Chris,

Middels dit berichtje wil ik je ook langs deze weg nogmaals hartelijk danken voor het fantastische werk dat je verricht hebt aan de Jubilee-band van mijn horloge. Prachtig gepolijst en zo strak dat het wel een nieuwe lijkt, top!!!

1 like