Mooi, kunstwerk. Koste het 2k?
In mijn geheugen in 2008 vanaf ca. €500, uiteraard afhankelijk van de uitvoering.
Klopt, 2k was voor 2 rotors, die zijn gelijktijdig besteld.
wel prijzig. Maar heel mooi. Echt kunst.
Eens, maar waar hebben we het over ? Een rotor met je sterrenbeeld b.v. Gaaf
Beste forum leden,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een VD Klaauw Ariadne in goud. Ik heb hem al een geruime tijd. Ik weet alleen niet hoe oud het horloge is, ik heb wel eens gehoord bij het bestellen van een nieuwe band dat het om de millennium serie gaat met een “bijzondere” vouwsluiting. Ik denk daardoor dat mijn ariadne van rond 2000 is.
Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over dit horloge.
Gr Justin
Uw horlogebandje ziet er nog heel acceptabel uit .
Het horloge is ook nog uit de periode dat gladde geldjongens het aldaar nog niet voor het zeggen hadden. (zie het Klaauw logo)
Verder is internationaal dit natuurlijk de zoveelste " no name", waardestijging a la Rolex zit er niet in.
Mocht u willen verkopen, stuur mij een P.B.
Zelf een vd Klaauw gehad en die dingen zijn echt wel gestegen.
@JustinLv mocht je het horloge verkopen aan hendrik, laat je niet afschepen en gewoon lekker vragen wat je wil. Hendrik is rijk zat.
Klopt
En zijn vrouw heeft een Reverso duetto
Tsja wat is rijk zat, ik woon gewoon in een straat, heb geen landgoed, geen jacht in de middenlandse zee, geen bijvrouw, geen absurde mobiliteits behoeften (we hebben alles al gezien ) dus ja, het is voldoende.
Maar toch wel een villa?
Yep, hoe wist u dat?
Dat ziet er prachtig uit!
Die Hendrik
Ik kan dit helaas niet betalen.
Gestegen zeg jij? Het merk wordt uitgefaseerd bij bedrijven die ‘gedragen staat’ inkopen zoals Schaap & Citroen en voormalig vaandeldrager van het merk Amsterdam Watch Co. Ik zou niet durven zeggen dat het helemaal lekker gaat met het merk. Verkoopbaarheid is zeer zeer lastig, zeker in goud. Houden daarentegen is een uitstekende keuze
Ook bij Gassan op de Dam is er geen model op voorraad,beetje jammer al met al
Ik vind de CVDK echt geweldig… ondanks dat ze nog niet een echt eigen uurwerk maken in mijn beleving, zijn de complicaties geweldig en persoonlijk vind ik de nieuwe eigenaren echt een goeie weg ingeslagen. Ik ga graag naar Reijersen Juweliers in Oudewater. 1 van de grotere dealers in Nederland van CVDK. Telkens ben ik weer geïntrigeerd en zegt mijn liefhebbers hart dat ik er eentje moet kopen… alleen voor dat geld is zoveel moois te koop en wint soms het merk met met de beste marketing het😊…
Ja Reijersen is verreweg de grootste. Zij verkopen er volgens mij 50-60 per jaar. Dat is echt bijzonder knap. De hogere complicaties zijn echter wel astronomisch duur, letterlijk en figuurlijk. Dan moet je echt denken aan bedragen waar je F.P. Journe of Grönefeld voor kan kopen. Dat is qua ‘basis-uurwerktechniek’ wel een andere categorie, maar zij hebben natuurlijk geen astronomie- en planetarium-gerelateerde complicaties. Wat dat ook allemaal precies mag betekenen