Die is op zich ook mooi inderdaad. En voor wat betreft de HyperNova… Graag gedaan.
Heb je overigens een rubberen band bij je Ariadne? Adriaan liet me er één zien wat er ineens zo’n totaal ander horloge van maakte.
Die is op zich ook mooi inderdaad. En voor wat betreft de HyperNova… Graag gedaan.
Heb je overigens een rubberen band bij je Ariadne? Adriaan liet me er één zien wat er ineens zo’n totaal ander horloge van maakte.
Nee ik heb er een extra donkerblauwe kalfslederen band bij gekocht.
Een rubberen band lijkt me ook wel wat, maakt het horloge wat draagbaarder ook bij warm weer,
Vind een leren band in de zomer een drama.
Is daar ergens een afbeelding van te vinden?
Ik heb geen afbeelding kunnen vinden, maar alleen in het echt gezien. Maakte van de Ariadne met blauwe “Reijersenplaat” wel een veel sportiever horloge.
Zijn dus bij Reijersen te koop, hebben ze meerdere kleuren?
De Pallas, 20 jaar in bezit nu. Krijgt wel (te) weinig draagtijd, wellicht maar eens op jacht naar ander bandje.
Hoi, nieuw hier, dus misschien een hele late reactie… Gebeurt het vaker dat ze in de sale staan ergens? En wanneer was dit? Ik dacht dat het misschien altijd volle prijs was. Ik zoek er een als cadeau en heb hier zelf nul ervaring mee…
Het komt wel eens voor inderdaad, zie mijn eerdere bericht, dus wachten of korting vragen bij de AD.
Dacht dat Reijersen inderdaad een tijdje terug korting gaf op hun limited editions, stonden niet in de rij waarschijnlijk voor die aparte kleuren.