Christiaan van der Klaauw Only

Zou graag willen weten hoeveel leden van hf een Christiaan van der klaauw bezitten.
Hoop op veel foto’s en informatie want er is niet heel veel op internet te vinden.

5 likes

Bij deze de mijne die ik sinds kort bezit

56 likes

Ceres

40 likes

Ikzelf een CvdK Ariadne, schoonvader Orion en Ariadne, zwager Ariadne.

3 likes

33 likes

Helaas niet meer in bezit maar zeker van genoten !!

42 likes

Die Daytona kan ik me nog wel herinneren in Amsterdam. :ok_hand:t2:

1 like

Wat een tijden hè. Voelt alsof het al tien jaar geleden is.

Ik heb de foto even terug gezocht. 22 januari 2020, de tijd dat je nog gewoon ergens naar toe kon. Lijkt inderdaad eeuwen terug.

1 like

Ik heb die van mij ook al lang niet meer in mijn bezit, maar dit topic is wel een goede gelegenheid om weer wat oude foto’s naar boven te halen :grin:

34 likes

Prachtig

1 like

zoiets doe je toch niet weg ???

3 likes

Gelukkig heb ik de foto nog :innocent:

11 likes

Ach, mooi is hij zeker maar de kast stond me tegen. Te ‘oubollig’. In mijn huidige collectie had hij denk ik ook niet meer gepast.

Ik had er nu waarschijnlijk wel veel meer geld voor kunnen krijgen dan toen ik hem verkocht… :no_mouth:

1 like

ik blijf het in alle opzichten een prachtig horloge vinden.

1 like

Dag Gijpy,

Leuk initiatief, ook ik heb gemerkt dat er weinig informatie te vinden is rondom de meeste Christiaan van der Klaauw horloges. Vorig jaar heb ik een grote Ceres met het oude logo en een rosé index aangeschaft. Het sportievere karakter van de klok sprak tot de verbeelding. Geborsteld staal aan de zijkant en de chronograaf maakt het geheel net wat stoerder. Mij is verteld dat Christiaan zelf een briefje erbij heeft gedaan met daarin de vermelding dat dit echte de allerlaatste Ceres is. Vorig jaar heb ik mijn horloge naar Friesland gebracht voor een onderhoudsbeurt maar ook hier hadden ze weinig aanvullende informatie. De achterkant is overigens onbewerkt.

@Hannus goede smaak :wink:

10 likes

Prachtig horloge, eentje om nooit meer weg te doen, bedankt voor je bijdrage

1 like

Graag gedaan. Die van jou mag er anders ook wezen. Een tijdloos model!

1 like

Haha dank je. Jij de laatste, ik de eerste :wink:

2 likes

Carepull: Leuk hoor, die handgeschreven stuk papier, dat het de allerlaatste Ceres model is.
Ik zou het nooit meer weg doen. De opgelegde cijfers (en de font) staat erg mooi op de dial.

Ik las dit net over de CvdK lijn:

2 likes