Bewaar je deze schoonheid op een watchwinder?
Klopt. Kubik winder, klein formaat en draait met batterijen jaren door.
Reijersen had deze versie kort geleden flink in de sale staan, liepen niet zo hard denk ik
Wat is flink? Ik heb nog even overwogen mijn Ceres te slachtofferen voor een Ariadne.
Plaatje voor de sfeer.
Ze waren 6950 euro
Ik heb de mijne vorige week aangeschaft bij Joël. Hele fijne ervaring. Hij vertelde mij dat er nu nog 3 frosted zalm roze en 2 frodted turquase uitvoeringen zijn.
Die twee kleuren waren toch Collector’s Editions, en alleen bij reijersen verkrijgbaar
Klopt. Joël werkt voor meneer Reijersen.
Ik heb het idee dat het CvdK nog niet echt lukt om internationaal door te breken.
Als er independents worden besproken in podcasts, in artikelen of op youtube, dan zie ik onze astronomische toppers nooit voorbijkomen.
Dit in tegenstelling tot Grönefeld.
Yep er zijn er nog een handjevol beschikbaar. Ik ben er heel blij mee, echt wat anders dan mijn andere horloges en de zalmkleurige is perfect…
Ze maken er ook ontzettend weinig per jaar, (op de Ariadne na natuurlijk). Dat is een vrij simpel horloge (voor CvdK begrippen) maar van de hypercomplexe planetaria maken ze er maar een beperkt aantal per jaar en die zijn allemaal al verkocht voordat ze gemaakt zijn…
Deze komt eraan en zal het merk weer wat meer aandacht geven. Een potentiële winnaar van de CPHG…
Heb ze ook om de pols gehad en de Ariadne is echt heel mooi maar ze zijn gewoon geen 7k waard. Niet qua techniek en ook niet qua naam. Feit dat die limiteds er nog steeds liggen zegt volgens mij ook wat.
Dat is een mening😉
bedoel je niet ‘in vind hem niet mooi genoeg’?
Het gaat bij horloges niet om de ‘waarde’ maar om de ervaring. Een CvdK krijgt van mij een hogere waardering dan de meeste andere horloges van >7k
De meeste horloges van Breitling en Rolex zijn inmiddels ook ver boven 7k en hebben meestal geen enkele ziel en al zeker geen maanstand😁
FTFY
Dat is een feit
heb je wel eens een carrière in de politiek overwogen
Lees dit en voel de beleving, dit is toch geweldig
Mijn opmerking ging specifiek over de Ariadne, geen kwaadwoord over de Planetariums maar dat is ook niet te vergelijken.