Christiaan van der klaauw pakt weer uit

Meesterwerkje hoor :}

G E N I A A L ! ! !

(kost dat?)

Mooi effect op het geheel heeft het weglaten van de 4,5,6,7 en 8.

Ja, het is technisch natuurlijk interessant en daarnaast een mooi stuk vakmanschap. Maar ik zie mezelf toch niet rondlopen met zo’n geval om m’n pols. Man, wat vind ik die klokken toch potsierlijk.::o Maar goed, iedereen moet natuurlijk lekker dragen wat ie wil.:slight_smile:

Prachtig !
Zal helaas voor de gewone sterveling wel onbetaalbaar zijn…

Schitterend .
Ben helemaal weg van de manier waarop de maanfase gemaakt in deze klokken.
heb nu twee keer het geluk gehad deze modellen te mogen bekijken, vasthouden en passen maar wat een schitterende meesterwerkjes zijn dit.

Helaas maar één nadeel en dat is dat er nog net niet genoeg fondsen zijn om er ook daadwerkelijk één aan te schaffen.

Maar ook deze vind ik weer geslaagd.
Pieter.

En toch vind ik de Ariadne zijn hoogtepunt, met nog die echte klauw! :slight_smile:

Hendrik

dat weglaten van de 4tm 8 is een bewuste keuze. alles boven de horizon is zichtbaar,…denkbeeldige horizon dus en de focus ligt veelal op alles daarboven. zon/maan/sterren.

Hmmm, ja, tja, daar zeg je wat.:wink:

Misschien een leuk project voor na de pensioengerechtigdeleeftijd.

Grt.

Zit te kwijlen!!! Meesterstuk!!!

Dit is wel echt een serieus mooi horloge, maar waarschijnlijk totaal onbereikbaar…

Prachtige techniek!

Heerlijke klok! En deze is een stuk mooier dan de nieuwe hypernova. Als vd Klaauwfan kan ik me helaas niet vinden in de enorme knoppen aan de zijkant van dit 44 mm model. ben inderdaad alleen bang dat beide klokjes zich niet in de prijsklasse van jan Modaal bevinden…

spiffie Schreef:

ben inderdaad alleen

bang dat beide klokjes zich niet in de prijsklasse
van jan Modaal bevinden…

Hebben ze nooit gedaan :stuck_out_tongue:

Echt prachtig en Nederland staat opnieuw op de horologische kaart!

voor de jan modaal klokken moet je lekker naar de blokker gaan joh.

Ooit !

Real life foto’s:

:}

Prachtig, origineel!