Welkom!
En zeker een mooi horloge!
Pas geleden van een ander mede forumlid zijn 3 delig verhaal van zijn vd Klaauw ( Planetarium ) gelezen.
Welkom!
En zeker een mooi horloge!
Pas geleden van een ander mede forumlid zijn 3 delig verhaal van zijn vd Klaauw ( Planetarium ) gelezen.
Welkom, Driftkikker! Grootse aanwinst! Gefeliciteerd met deze schoonheid. Je wordt al verwezen naar de topics die @mauzer heeft geschreven over zijn Planetarium. Die zijn zeer, zeer lezenswaardig. Deel 1 van 3: G.A. (GRAIL AANWINST)!! || Christiaan van der Klaauw - Planetarium || 1/3 || Naslag: Geschiedenis van der Klaauw en Planetarium horloge. Vervolg artikelen zijn daar gelinkt.
De vorige eigenaar vertelde mij hoe hij het horloge heeft gekocht bij van der Klaauw. Hij liet hem het horloge zien waar hij overigens nog mee bezig was en vertelde er over. Van der Klaauw deed vervolgens een aanbod dat hij het kon kopen voor een speciale prijs. Het was ja of nee… als hij de zaak zou verlaten zonder te beslissen dan verviel het aanbod. Gelukkig werd het een “ja”
Welkom! Mooie weijzeplaat
Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Prachtige horloge! Geniet er van.
Een mooie tijd hier toegewenst!
Welkom op dit mooie topic! Een prachtige binnenkomer.
Dat kan ik me zeker voorstellen, erg mooi!
Ook dit kan ik me voorstellen! Een bijzonder mooi horloge: bijzonder horloge, en in goede staat. Ziet er nog werkelijk prachtig uit.
De Satellite du Monde was het eerste polshorloge wat Christiaan van der Klaauw uitbracht, gebaseerd op een van zijn eerdere klokken.
Bron: Christiaan van der Klaauw Satellite du Monde - Grail Watch
Bovenstaande link is een aanrader om te lezen over dit horloge.
Zoals eerder genoemd heb ik inderdaad recent 3 topics geschreven over de geschiedenis, zoektocht, werking, aanschaf en nog veel meer van mijn Planetarium: deel 1, deel 2 en deel 3
Nogmaals: Welkom! Het zou leuk zijn ooit onze horloges naast elkaar te leggen
Mijn beste,
Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!
Schitterend Horloge!!
Mijn complimenten.
Orologio Signaturis Temporis
Bam! Dat is wel een heel driftige binnenkomer. En een bijzonder mooie manier om jezelf te introduceren. Welkom en laat hem maar vaak zien!
Beste Mauzer, ik heb met veel plezier uw 3 topics gelezen. zeer uitgebreid en interessant.
Omdat ik nog nieuw lid ben van het horlogeforum kan ik nog geen bijlage toevoegen aan dit bericht, maar zodra het kan stuur ik u de prijslijst van 1997 met alle modellen die toen te koop waren.
En erg duur waren ze toen overigens niet… die ik nu heb koste destijds nieuw hfl. 18.500
Dank!
Ik zal je een PB sturen, dan kan de prijslijst wellicht wel gedeeld worden. Het lijkt me leuk die te zien.
Eerlijk gezegd vind ik HFL 18.500 in 1997 niet goedkoop, maar zeker een redelijke prijs.
Dat maakt verder niets uit; het is een prachtig horloge. De staat waarin hij is, is prachtig. En het eerste polshorloge van van der Klaauw: een icoon. Geniet ervan!
Welkom!
Mooie cvdk.
Veel plezier hier.
Welkom op het forum!
En wauw wat een binnenkomer, geweldig merk CvdK
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum. Wat in mooie binnenkomer!
Welkom en ik kan begrijpen dat je dit prachtige horloge aan iedereen wilt laten zien. Proficiat met deze aanschaf.
de horloges van Christiaan van der Klauw zij werkelijk unieke en mooie exemplaren
ook ik heb de drie topics gelezen van Mauzer en ben sindsdien toch wel een bewonderaar van deze horloges.
blij dat er nu een tweede forumlid ook zo’n mooi horloge kan laten zien
en natuurlijk welkom hier op het forum
draag hem met plezier
Welkom en wat een fantastische binnenkomer! Mooi hoor!
Goeiedag, lekker horloge om je hobby mee te starten, veel beter zal het niet worden voorlopig echt prachtig
Welkom bij de club
Prachtig ,niets voor mij maar ik vindt de meeste CvdK horloges top maar ben bang zoiets te beschadigen en zou hem dan ook niet dragen maar echt een beauty hoor en uiteraard welkom