Christiaan vd Klaauw

Ik wordt oprecht gek van mezelf…:stuck_out_tongue_winking_eye:. Ben gisteren geweest vindt ze prachtig, maar heb nog niet het wauw gevoel wat ik heb met bijvoorbeeld de Rolex
datejust 41mm blue dial. Tegelijk kon ik de laatste pas kopen tegen een geweldige prijs, maar heb ik het toch kiet gedaan omdat ik het weer teveel geld vond😜…

2 likes

Ze zijn ook absoluut niet te vergelijken die twee als je het mij vraagt :wink:

Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt. De Klaauw is echt meer een liefhebbershorloge. De Rolex is al gauw meer standaard (in het luxe segment).

En de aanschaf doet even pijn :wink:

Ja ik ben het helemaal met jullie eens hoor… Rolex is idd ook de naam voor mij, de jongens droom, maar die CVDK vindt ik echt mooi als liefhebber van het verhaal, maar werd niet echt ‘gegrepen’ nog. Ik vind mezelf erg vermoeiend😂

2 likes

Daar zijn pilletjes voor :innocent:

1 like

Hoi Hendrik,

Zijn de datum cijfers bij die van jou blauw of zwart?

Ik weet dat ik mij in een luxe positie bevind met mijn vintage rolex / tudor collectie, en de nieuwe eigenaar van een Masterchief horloge. Maar ik zal eerlijk zijn, zodra ik de Masterchief binnen heb, wat het gevoel / verschil is tussen de verschillende modellen en merken.

1 like

Ik hoor het graag!

1 like

Wat wilt u horen?
Kan ze leveren in iedere gewenste ral kleur :innocent:

maar het zijn toch ook best wel heel ander type horloges?

ik vind het fijn dat je met een rolex echt alles kan doen. ik gebruik die van mij echt als beater, je kan er mee zwemmen, sporten en draagt prima op kantoor.

Een CVDK (al heb ik er zelf geen 1, maar vergelijk hem wat meer met mijn dressers) is toch wat netter. Daar ga je niet even mee zwemmen of mee op vakantie.

Ik zou gewoon doorsparen en er van beide 1 kopen :stuck_out_tongue: haha Succes met je keuze!

Ik zie mezelf ook niet echt met een CvdK aan het strand zitten nee :smile:

1 like

dit is em:

22 likes

gaaf!

Mooi!!!
Pas 1x in ‘het wild’ tegengekomen en de beste man een compliment gegeven :wink:

Prachtig! :heart_eyes: Veel plezier ermee!

Erg mooi, ik kan niet wachten op die van mij.
Bij die van jou zijn de cijfers van de datum en zo zwart en je hebt ook een (originele) zwarte band.
Bij die van mij is alles donkerblauw, dus ook de band.

Ja… ligt eraan welke rolex… mijn hart klopt sneller van een Rolex 126334 met wit gouden bezel en blauwe plaat… die vindt ik erg chique en niet voor sportieve gelegenheden😜

1 like

Prachtig!

Maar heel simpel, een Masterchief horloge is natuurlijk veel exclusiever. Dat weet ik nu al zeker na mijn hunt.

Helemaal eens…