Christiaan vd Klaauw

Ik hou wel van een uitgesproken mening en zeker als ik weet dat deze in de loop der tijd aangepast zal worden :wink:

2 likes

Nog altijd trots op de mijne. Heb zelf door Benzinger een gouden rotor laten maken die symbool staat voor iets belangrijks in mijn leven. Hier 2 plaatjes van begin van het jaar.

27 likes

Mooi en super gaaf die custom rotor!

3 likes

hehehe, fryslan boppe!

Waar Omega eindigd (de maan) daar gaat Christiaan pas verderā€¦

Mocht je in het zuid oosten van NL wonen en de horloges van CvdK even in real life willen aanschouwen, is een ritje naar Nellissen in het centrum van Venlo een optie.

Bruut exemplaar! , Hendrik

dat heb ik ook maar dan met Rolex, Breitling, Omega enzā€¦

:smirk:

Ben nog steeds de trotse eigenaar van:smiley: deze Mondial. :smile:

12 likes

Prachtig mooi Hendrik! :heart_eyes:

1 like

en HollĆ¢n yn 'e groppe :grinning:

1 like

@anon12406429EV, dit is je kans. Kijk het blauwe gedeelte. @hendrik is voortvarend :wink: en heeft de zijne te koop.

1 like

Dat wist Marco al, maar de ā€œklikā€ ontbreekt, en dan moet je het natuurlijk niet doen. Hij is wel de man die mij aan het denken heeft gezet om maar te verkopen :slight_smile:

Spoelt uw mond. We blokkeren gewoon weer een paar Friesche snelwegen hoor!

2 likes

"afsluit"dijkā€¦

2 likes

:sweat_smile:

1 like

Aaah, oke. Naja ik kon het proberen. Zou zonde zijn geweest als hij te laat zou zijn. Hoop voor je dat hij snel verkoopt en naar een liefhebber gaat, die hem gaat dragen :thumbsup: b

@RBK dank je wel! Ik heb @hendrik vandaag een PB gestuurd dat ik het niet ging doen. Ik mis het gevoel wat je hoort te hebben bij zoā€™n aankoop. Ligt grotendeels aan mij hoorā€¦ durf geen risicoā€™s te nemen. Mijn eerste dure klok kocht ik door een nalatenschap van mijn opa. Nu moet ik zelf de stap makenā€¦ maar ik blijf hangen bij dat ********* RolexšŸ˜œ

3 likes

Ik maak nog een kans hoor ikā€¦ :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ook iets met nalatenschap en zo, in dit geval van mijn vader. Zijn wens was dat ik Ć³f voor mezelf een exclusiviteit zou uitkiezen (al dan niet tweede hands) Ć³f mijn huidige Grand Seiko ā€œupgradenā€ā€¦

Maar ik zie CVDK dan wel als een once-in-a-lifetime horloge wat ik kan doorgeven aan mijn zoon, bijvoorbeeld.

Een Ariadne heeft wel wat, maar dat vindt ik van de Ceres ook.

Dit topic werkt overigens totaal niet mee om CVDK links te laten liggen: :grin:

5 likes

Die van @Hendrik is geweldig en tof met nog het oude logo met de klauw erop!

3 likes