Christian, even voorstellen!

Beste horlogeliefhebbers,

Door de mannen van de tijd (en Han eigenlijk) toch maar eens een kijkje genomen op dit forum. Laatste dagen wat podcasten terug geluisterd en genoten van alle liefhebberij.

Mijn naam is Christian kom uit het verre oosten en hou van horloges. Momenteel ben ik alleen nog in bezit van een Rolex Day-Date 1803 en een Cartier Tank Américaine 811904 nadat twee (of drie) ongevraagde bezoekers de rest hebben meegepikt.

Ik lees en leer graag mee!

“To sing a wrong note is insignificant, but to sing without passion is unforgivable.”

25 likes

Pff eikels zijn het… welke horloges waren dat als ik vragen mag?

Alsnog welkom op het forum! Veel plezier gewenst

1 like

Welkom en klote dat rest van collectie weg is

1 like

Welkom christian! Vervelend om te horen dat je een deel van je collectie gejat is! Gelukkig nog 2 mooie horloges in bezit. Veel plezier hier op het forum.

1 like

Welkom! Klote dat je verzameling gejat is.

1 like

Rolex Datejust 6305 ovettone en nog een Rolex Day-Date 1803

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Pff dat is echt zuur zeg…

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom en gelukkig is je horlogedoos nog half vol… positief blijven :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom! :+1:.

Klote van je collectie man. Als je een dergelijke collectie hebt kom je niet meer onder een kluis uit ben ik bang.
Althans, ik durf dat niet aan. Mijn ‘low budget’ collectie staat zelfs achter slot.

Maar veel plezier hier op het forum en hopelijk met de tijd weer een mooie collectie

1 like

Welkom🙂

1 like

Beste Christian, welkom op HF!

1 like

Welkom​:+1:Veel plezier… Ben zelf ook sinds vandaag nieuw. :wink:

1 like

Je Nederlands is goed voor iemand uit Magadan. :+1: Welkom hier!

Nu ben ik nieuwsgierig: Wat zat daar allemaal bij dan? En wellicht is hier een topic te vinden met serienummers van gestolen horloges waar je deze aan toe zou kunnen voegen. Ik weet het niet, ik heb niet gezocht, maar ik kan me voorstellen dat zo’n topic ergens bestaat.

Baat het niet, schaadt het niet.

Oh.

Hee, waarom had je drie keer hetzelfde horloge joh? Of vloek ik nou in de kerk? Hoe dan ook hoop ik voor je dat verzekeringen een en ander financieel hebben opgelost, en dat je van die compensatie een wat interessantere verzameling kunt aanleggen.

1 like

Twee. Ik heb ook 4 dezelfde werk broeken, zitten lekker :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Welkom en zuur hoor van die diefstal. Ook in het Oosten ben je niet meer veilig, bah…

1 like