Over smaak gaan we maar niet twisten. Smaak voor merken lijkt hij nog wel te hebben, maar de keuze de modellen
Wat een kermis!
Slechte smaak is ook smaak
Waardeer 'm als artiest. Maar z’n horlogesmaak…, hmmm, net wat minder.
Damn, lekker veel bling! Maar past helemaal bij de beste man! Daarnaast vind ik de prijzen nog wel meevallen. Het zijn geen bizarre bedragen.
Oeh, die Cartier Paris “crash” is leuk
Je wilt ‘mensen in de zaal’ en vooral niet te hoog starten. Anders heb je helemaal geen biedingen. Dit soort veilingen drijft toch op hype. Maar leuk om te zien.
Gaat het zo slecht met hem dat hij zijn horloges moet verkopen om rond te komen?
Misschien kan iemand een GoFundMe opzetten voor de stakker.
Horloges zijn wel geinig. Leuk als je iets voor je vrouw wilt kopen.
Hangt af van je clienteel of je business
Ik denk dat zijn gevorderde leeftijd de reden is. Je kan ze niet meenemen he, en zijn erfgenamen zullen niet zitten te wachten op zoveel bling bling. Cash is king.
Zou kunnen. Als ik de modellen bekijk zijn het bijna allemaal vrouwenmaten. Toch wel moeilijk af te lezen, zeker met een roze bril.
Zou hij geen last van moeten hebben, toch? Een charity auction was ook een optie geweest.
Hoe dan ook. Wens hem veel succes met de veiling.
Alleen al zijn afscheidstournee laatst heeft 800 millioen opgeleverd.
Wat is er met dit horloge gebeurd?
Dacht dat goud inert is en dus niet onderhevig aan zweet / corrosie.
Misschien heeft hij hem vergeten af te doen in de Crisco disco?
De A.Lange & Söhne is dan nog wel geinig vind ik.
Geweldige goedzak!
Ik geef mezelf ook wel eens wat geld. Verschil is dat ik geen ANBI status heb.
Edit: met een korrel zout nemen - natuurlijk!
Niet met azijn. Daar is het leven te mooi voor.
Als je een grapje maakt had je dat even duidelijker moeten vermelden, want voor de duidelijkheid: dat zijn zijn fondsen waaruit hij geeft, het is niet zo dat vanuit een fonds zichzelf geld geeft.
Maar misschien mis ik een overduidelijke hint van sarcasme, cynisme, of wat dan ook.
Better?